1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Interstellar
    8.5/10

    Damn wat is dat vet zeg die Dolby Atmos (xd experience)
    Moet toch eens die dbox experience erbij gaan proberen, maar denk zelf dat dat alleen maar gaat irriteren dat bewegen constant.
    Misschien als je echt diep in de film zit dat je het dan misschien nog niet eens merkt? Geen idee.
    Iemand hier ervaring met dbox? :p
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Into the Wild
    9/10


    Erg boeiende en indrukwekkende film, mooie muziek er ook bij!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel tragisch ook heb ik begrepen. Kan niet tegen dat soort films, heb al genoeg brokken in mijn keel gehad van films. :'-(

    Zelf maar iets luchtigs gekeken in de vorm van The Sum of all Fears. Had die nooit helemaal gezien. Valt gelijk op dat met uitzondering van Gone Girl, Ben Affleck een beroerde carrière heeft gehad wat betreft acteerprestaties. Regisseren schijnt die beter te kunnen. Ik vond het in ieder geval een fijne film, beetje kort, maar de sets waren erg goed en die enkele hoeveelheid visuele effecten waren sterk, zo ongeveer halverwege de film. Voor een film uit 2002 is dat best goed, maar ik had ook een YIFY download en die zijn zelden slecht. Alleen de ondertiteling die ik erbij had vertaalde het Russisch niet. Hunt for Red October blijft nog altijd de beste in de Jack Ryan reeks, waar gewoon zeker 15 boeken van zijn volgens BOL o.a. Alleen de spanning kwam niet echt over, maar misschien komt dat omdat ik gisteren nog The International heb gekeken en die was vooral in het begin spannend. Al met al geef ik deze film een 6/10, met aftrek voor de lengte van de uitleg in de film, de minimale rol van de terroristen, Affleck en zijn acteerwerk en uiteindelijk het veel te vlugge einde. Pluspunten voor de visuele effecten, de sets en de betrekkelijk goed in beeld gebrachte chaos in de film. Had hoger kunnen scoren, maar dan had je de halve film overnieuw moeten doen denk ik.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :D
     
    Tyrant en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De vorige vond ik best goed maar deze was écht saai.
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The exterminator gekeken. Aardige actiefilm. Een man neemt wraak op wat jongens uit een bende, die zijn vriend verlamd hebben geslagen. Uiteindelijk pakt hij nog meer rotte appels aan in New York op harde manieren.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Waarom ga jij geen boek schrijven?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom hou jij niet eens een keer op met je irritante opmerkingen iedere keer. Met die Zwarte Pieten discussie vandaag ook al zo'n achterlijke opmerking.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Interstellar

    Prachtige beelden en tof verhaal. Einde vond ik echter weer kutje. Zaten ook een hoop inconsistente zaken in waar ik me aan stoorde. Al met al zeker een mooie film maar toch ietwat tegenvallend gezien mijn hooggespannen verwachtingen.

    7/10
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Guardians of the Galaxy (2014)
    Rocket Raccoon :cool: 8.5/10
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Al te downen..? Cool.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haal hem nu ook binnen, met ondertiteling.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand Dumb and Dumber To al gezien? Zo ja.....is hij geslaagd of gewoon slecht en onnodig?
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat denk je zelf?
     
    Ferron en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee man, ik zag op imdb dat het top of the box office was, dus tja. Zo te horen is het 3x niks dus.
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Nightcrawler was wel tof. Gyllenhaal speelt ook weer super.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Je weet toch wel dat 99% van de bioscoopgangers zelf Dumb and Dumber is?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja dude i don't know about you, maar ik vond deel 1 echt geweldig, nog altijd eerlijk gezegd. Maar een tweede deel was eigenlijk niet nodig. Ik tel die andere niet mee.

    Vandaag Expendables 3 gezien, ik begrijp de negativiteit. Absoluut niet zo vermakelijk als de eerste twee, not by a long shot. Hele domme oninteressante nieuwe crew ook. Het blijft bij drie delen toch he?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Interstellar
    All hail Nolan, puur genieten. Vanaf seconde een tot de credits, damn son. Ik bedoel, ja over McConaughey kan ik wel eindeloos doorgaan, wat een held. Maar ik vond vooral Murph echt een fantastisch personage. Geweldig gecast ook, ijzersterk. In de trailers waren de stukjes over liefde en dergelijke wel echt cliché, maar uiteindelijk hebben ze dat wel echt perfect neergezet. Beelden en geluid, gewoon huilen van kippenvel. Ik moet hem nog veel meer gaan zien, maar vooralsnog nu een 9.

    Laatste minuten gingen me wel wat te snel en was even echt weird. Maar uiteindelijk snapte ik hem sneller dan in andere Nolan-films. Toffe rol ook van Matt Damon, wist dat die er in zou zitten maar niet als wat. :+
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Agreed. Gister voor een tweede keer gezien, maar deze keer in IMAX in Den Haag. Dat was blazen jongen, tering.
     

Deel Deze Pagina