1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Drie losse films? Lijkt me dat er toch zeker wel sprake zal zijn van op zijn minst een doorlopend verhaal. Ik kan in ieder geval niet wachten op de nieuwe films, al is het maar om de oude cast eens op het grote scherm te zien. :D
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Guardians Of The Galaxy was wel tof, en dat zeg ik als anti-superheldendude. Is een keer wat anders dan de standaard meuk.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen was het verhaal zo standaard als de andere "meuk" :+
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Maar wel beter verpakt waardoor het minder opvalt.
     
    Obscure Thing vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet hoe dat werkt precies. :+
    Vond de film verder wel tof en had leuke humor verder en was idd een keer iets anders. Maar dan zit er zo standaard verhaal bij. Vond dat best zonde.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    De sfeer in deze film was dus echt veel beter dan in de andere Marvel-films. Het verhaal is nog steeds behoorlijk standaard ja, maar ik verwacht ook niks anders bij een superheldenfilm ;)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat jammer is. Want de film doet eindelijk een keer iets anders dan de overvloed aan andere Marvel films. Dat het verhaal ook wel vernieuwend had mogen zijn. Of misschien een wat andere richting.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Standaard is toch niet meteen slecht? Je kunt eigenlijk over 99% van de nieuwe films zeggen dat het verhaal standaard is, alles is namelijk al eens eerder gedaan. Op die manier hebben alle films in dit genre (ja ook de Batman van Nolan) hetzelfde standaard verhaal.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg nergens dat het slecht is. Vind het een gemiste kans om het eens een keer wat anders te doen in een superhelden film. Zeker omdat de rest van de film wel een andere richting opgaat.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het plot is min of meer een kopie van Avengers. Het is niet alleen qua opbouw hetzelfde (introductie van personages, tegenslag, leren werken als team blabla) maar zelfs daar omheen is het stromannetje van Thanos en inifinity gem deel ook praktisch een kopie

    Maar de toon is wel anders en dat maakt het een leuke film , vooral ook voor mensen die niet zo in de Marvel films zitten.

    Het zijn de personages en de humor die het een leuke film maken maar ik hoop wel dat ze voor de volgende Avengers en Guardians films een beetje van deze template qua opbouw afstappen
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    The Dark Knight had vele plotwendingen en vond ik alles behalve standaard.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Naast die punten natuurlijk ook het sfeertje en de muziek. Die 70's muziek in een space film maakt het toch weer uniek.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Maar uiteindelijk is het gewoon good guy vs bad guy, net zoals alle andere superheldenfilms (vrij standaard dus). ;)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja maar zo kun je alles gaan generaliseren.
     
    Obscure Thing vindt dit leuk.
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je het zo ver reduceert is elke film standaard

    Ging mij er om dat Guardians gewoon qua opbouw en spanningsboog echt een kopie van Avengers is. Maar de toon, muziek, personages zijn leuk en anders

    Dark Knight standaard noemen is te kort door de bocht, dat is nou echt een film waar meer in zit dan de gemiddelde superheldenfilm
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat was mijn reactie op degene die klagen over een standaard verhaal, bij dit soort films heeft dat toch geen nut (veel kanten kan je niet echt op).
    Als je dan zegt dat eigenlijk alle superheldenfilms een standaard verhaal hebben zie ik niet in waarom Dark Knight hier buiten zou vallen (gaat hier enkel om het verhaal, niet de rest). Vanwege de plotwendingen? Die zaten ook in Iron Man 3 hoor. :p
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Sick. Blofeld. Baas. Ja, Craig is terug als 007. Gok dat het voor hem ook de laatste gaat worden. Dan zou hij bij de volgende alweer 50 zijn. Dat is vaak de tijd om te stoppen als Bond. Anders krijg je rare scenés zoals met Moore 8)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan genoeg kanten op. Watchmen is zo voorbeeld. Vind alle verhaallijnen prima. Maar een een bad guy die de "aarde" wil kapot maken met een artifact moeten ze een keer links laten liggen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben inderdaad nu wel klaar met het introduceren van infinity stones. Prima macguffin om te gebruiken in de eerste Avengers en 1e Guardians (en tweede Thor) omdat die films toch meer origin stories zijn. Maar vanaf nu graag even een draai er aan geven om het interessant te houden
     

Deel Deze Pagina