1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Love.that movie
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Final chapter mijn reet. Morgen maar even kijken maar vraag me af waarom eigenlijk. Rec 1 was gewoon tof, Rec 2 was mwah, 3 zal ik hier maar niet omschrijven en als ik de setting hiervan zie dan wordt het gewoon een nog groter drama.

    Het mooie is dat ze in Amerika nog maar bij Quarantine 2 zijn dus die hebben nog 2 delen tegoed, hoewel die films inmiddels los staan van Rec. Wat niet bepaald positief is want nu zijn het dus helemaal 13 in een dozijn virus/zombie films geworden.

    Ik ben echt zo hard toe aan een goede horror film... Dit jaar was echt helemaal kut met peren :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf....ik wist niet eens dat er een rec 3 was joh. Mja....lekker negeren.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Die lijkt me wel geinig, de remake was imo ook erg geslaagd en die setting spreekt me ook wel aan. Zolang ze maar niet hetzelfde doen als bij Mama waar je te veel zag.

    Edit:// Rec 4 was zowaar best tof, gewoon aardige effecten en best een leuke uitleg over het "ontstaan van" en de gebeurtenissen na deel 1. Rec 5 gaat er dus ook gewoon weer komen en gezien het einde ben ik toch wel heel benieuwd wat ze gaan doen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hehe, The Interview was nog best grappig.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    Deze gisteren gezien vond het een leuke film met wat personen uit de vorige delen ook.
    Als je de vorige leuk vond ga je je hier ook wel mee vermaken.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Aantal tussen 20 en 10 in downloadlijst gezet, ben benieuwd. Still the Water en Kumiko the Treasure Hunter ook nog graag zien.

     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kumiko inderdaad ook echt zin in :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niiiice! Gelijk die link in de bookmarks gedaan.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond Exodus checken, zin in.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oculus 2013

    Vond het zelf een zeer vette film. Psychologische horror die het niet van gore en jump scares moet hebben. Verdomd goed acteerwerk van dat jonge meisje in die flashbacks ook, speelt zeer geloofwaardig. Ook dat gebruik van die spiegel vond ik erg goed gedaan, zie je niet zo heel vaak. Meer van dit soort horrors graag.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vanavond The Interview gekeken; feit dat noord-korea tegen de film was is bijna even lachwekkend als de film. Vol met absurdisme en flauwe grappen zoals je ook in films als the hangover tegenkomt (wel een beetje poep- en plasniveau). Je moet er van houden.. maar ondanks dat is het gewoon een hele vermakelijke film met zeker een paar lachmomenten.
    Een film die zo slecht is.. dat ie eigenlijk ook wel weer heel leuk wordt. Laten we er 8/10 van maken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    The Interview gezien. Wat een tenenkrommend slechte film. Enige pluspunt was de propaganda chick van Noord Korea, lekker wild beest. Helaas zit de film propvol poep, pis en slechte sex grappen. Je kunt geen scene normaal uit zien zonder een paar van die grappen. Franco in een nog slechtere rol dan die Wizard of Oz film. Het is een film die heel slecht inspeelt op de grappen die we maken over Noord Korea en als zodanig gewoon de zoveelste Hollywood film die ons net zo dom en achterlijk moet houden kennelijk als Noord Koreaanse burgers. Wat geef je er aan: 2/10, en alleen voor die Propaganda chick.

    Paar tienden van punten er nog bij voor het einde, maar dat is dan ook dat. 2x misschien geglimlacht, maar dat was het dan ook. En dan heb ik die slechte poging Lord of the Rings erbij te betrekken nog niet meegerekend. Die reken ik ook niet mee in de beoordeling, omdat ik als LOTR fan dan niet onafhankelijk oordeel. Nee, deze film was qua grappen van het niveau America's Funniest Home Video's met die afgrijselijke presentator Bob Sagat??? Op naar de volgende poging, maar dan wel helemaal opnieuw.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
    VooDoo300 vindt dit leuk.
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb gisteren maar eens La vie d'Adele gezien na alle positieve berichten, en ik ben zeker niet teleurgesteld. Een van de meest intieme films die ik ooit gezien heb. Adele hoeft het niet eens te zeggen in de film, door de cameravoering(heel veel close shots) en haar gezicht merk je dat ze zich ongemakkelijk voelt. De drie uur waren voorbij gevlogen. Film voor mijn top 100.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Exodus was wel een prima popcorn film, maar kon ook niet overtuigen. Niet echt een dier/mens vriendelijk verhaal trouwens...

    Ik had gisteren een discussie met een vriend, bij ons in de bios hangt dit schilderij. Wie is dit?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dat niet die Bond Girl uit Dr No?
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ursula's Andress, dat dacht ik ook haha.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zojuit naar de Hobbit gegaan met de schoonfamilie. Ik wilde er veel over typen, maar dat is niet meer nodig, zie ik hierboven. Helemaal eens met deze jongens.

    The Hobbit, een 5'je op z'n max. Het grootste pluspunt is dat het de afsluiter van de trilogie is, wat betekent dat er niet nog zo'n film komt, waarbij ik het gevoel heb te móéten gaan.

    • CGI was echt verschrikkelijk, het leek wel een computerspel op momenten.
      • Smaug die heel dat dorp naar de tering helpt met z'n vuurspuwen: dafuq, dit zag er gruwelijk slecht uit. Dat vuur was zo lelijk..?!
      • Scène van Thorin waarin hij 'wegzakt' in het goud, zag er totaal niet uit.
      • Lopen over stenen door Legolas: dafuq in het kwadraat.
      • Die scène met Galadriel, Sauron, Saruman en die geesten. WHAT THE FUCK?! Zoiets slechts heb ik in tijden niet gezien. Mijn god, dat zag er slecht uit, alsof het een film uit de jaren 90 was. Die effecten waren echt godsgruwelijk lelijk zeg, wow. Ik zat gewoon te lachen in de bioscoop..
    • Die hele romance van Kili en Tauriel was pure tijdinvulling.
    • Gevechten namen 90% van de film in en waren te nep voor woorden. Die Orks zijn dan wel met honderdduizend en zijn fucking huge, maar ze gaan dood aan zachte kopstoten, gegooide steentjes, etc. Dafuq?

    Eigenlijk kon ik de film al niet helemaal serieus meer nemen na die scène met Galadriel, Sauron, Saruman en die geesten. Pfffff.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik moet weer de LotR opnieuw gaan kijken. Alleen dan wordt Five Armies dus helemaal kut haha


    Sent from my iPad using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina