1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Omdat Transformers. Omdat Hong Kong. Omdat ik op de 3e rij zat en alle boutjes en moertjes me letterlijk in 3D om me oren vlogen. Omdat explosions. Omdat over de top tot de max. Is ook maar een film die ik enkel in de bios in IMAX check. Als ik 'm nu thuis op mn lame ass tv opnieuw zou kijken dan vind ik 'm hoogstwss ook poep.

    Dit..JP..meh..deel 1 en 2 vind ik awesome en nu (ofc) enorm nostalgisch maar dit trekt me gewoon niet. Het toffe aan deel 1 en 2 vond ik dat men ook echte dino robots gebruikte e.d., zie ik hier helaas niets van terug. Het is gewoon overbodige shit imo. I mean c'mon, weer 2 kiddo's vast in een attractie met een dino? I have seen that shit before. Als je de eerste concept arts van dit deel checkt dan zou de film nog dramatischer gaan worden (mensendino's..dafoq?). Of het echt dramatisch wordt weet ik natuurlijk niet, heb 'm nog niet gezien.

    Ga hem sws wel kijken. :+
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze zit niet in deel 3 en volgens mij 2sec in deel? Welke films heb jok gezien?
    Elk Transformers deel is natuurlijk erg origineel en verfrissend. Ik snap niet hoe dit overbodig is. Het park is open, dat is een andere belevenis
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik ga niet meer discussieren over deze shit 8)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [​IMG]

    Zonder gekkigheid ... mensen die klagen over de CGI moeten echt hun doppen is open doen :+ Jurassic World ziet er vermakelijk uit. Meer heb ik ook niet nodig. Transformers kijken doe je ook niet voor het verhaal. Meer vanwege de hersenloze actie die erin zit.

    O, @Reckuuza ...

    Ga je nu wel naar Jurassic World?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2015
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824



    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Overbodig kan ook subjectief zijn.

    Voor mij was JP al klaar na deel 1. De rest is overbodig. Net als met bijvoorbeeld Starship Troopers. Daar was het ook zo overbodig om deel 2 en 3 te maken... tenenkrommend. Sommige films hebben echt een vervolg nodig om het verhaal sluitend te maken, sommige ook niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat is er gebeurd met het "Jurassic Park is een beschermd natuurreservaat."? 8)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan kan de CGI toch wel slecht zijn? Zie het probleem niet, vergelijk dit met die van Star Wars en dat is een wereld van verschil
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat de fuck, zijn dat raptors op motoren? .. Niet direct wat ik verwacht had van een nieuwe Jurassic park film
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Not sure if trolling... of toch wel... of toch niet?
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Raptors waren volgens de film zeer intelligent. Dus het zou niks verbazen als ze zich hebben aangeleerd om op motors te rijden. :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie vent blijft dit. Een keer gesproken bij een of ander event hier in Amersfoort.

     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha die kerel zag ik gister bij rtl late night grappig kerel inderdaad. Eigenlijk moet je ook de trailer tegelijk afspelen met die vid, of je moet de trailer al zo vaak gekeken hebben dat je precies weet wat hij ziet dan nvm. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat voor mij inmiddels al net zo vaak is als die trailer van Revenge of the Sith, met die dikke boer van Palpatine erin. :+
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152


    HYPE HYPE HYPE :D
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Avengers : Age of Ultron

    Holy shit. Fucking geweldig.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat ie veel later pas uitkwam, maar is al uit zie ik.
    Nog niets gezien qua trailers, maar lijkt me wel een toffe film. Vond The Avengers awesome.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ga vrijdag, zin in.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben ik met je eens. De Star Wars teaser had prima CGI maar bij lange na niet zoveel shots als Jurassic World. Er word gewoon zwaar overdreven dat de CGI waardeloos is. Zag er toch goed genoeg uit voor een "TRAILER"? Als de film in juni maar gewoon af is vind ik het prima.

    ILM verzorgt de CGI voor Jurassic World en Star Wars. Kan me niet voorstellen dat hun ondermaats werk afleveren.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina