1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Guardians of the Galaxy Vol. 2
    Tergend saai en stom plot, volgegooid met veel te veel flauwe grappen.


    Wat een meuk. Zonde nadat deel 1 de meest (en enige) originele Marvel ooit was.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net naar Get Out geweest.

    Tof, echt heel tof. Eindelijk weer eens een goede horror/thriller. Ook echt zo'n film waar je niet teveel van moet weten of gezien hebben. Prima acteerwerk, absoluut spannend sfeertje door de hele film vanaf een bepaald stuk. Yup!
     
    Garrett, AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Kijk aan had van de week de BR al gedownload ook maar is kijken binnekort dan.
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Insgelijks. Prima film met die acteur die 1 aflevering van Black Mirror deed.
     
    Garrett, BigKabuto en Servantes vinden dit leuk.
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut doen man. Ik ben echt blij dat we de laatste tijd weer kwaliteit horror hebben gekregen. Ik zag in de voorfilmpjes ook een trailer van It comes at Night. Zou misschien ook nog wel eens tof kunnen uitpakken.

    Zie je, dus toch he. Ik wist dat ik die dude ergens van kende. Dude speelt uitstekend. Maar de actrice die Rose speelt zet ook even een sterk stukje acteerwerk neer. Even over de film, NIET kijken als iemand de film nog moet zien:

    Het was zeer geloofwaardig hoe zij was samen met Chris en ik vond die scene met die agent ook echt tof. Ik zag die twist niet aankomen, zij speelde dat verdomd goed.

    Volgende week woensdag naar Alien Night. Benieuwd hoe ik Prometheus nu ga ervaren. Lang geleden gezien en was al slaperig toen en het deed me niet extreem veel. Daarna Covenant!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Is van Get Out de BR al uit? 8)

    Heb er voor Ghost In The Shell een trailertje van gezien. Zag er wel uit als een film die lekker met je hoofd speelt.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2017
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb me prima vermaakt met Ghost in the Shell, grafisch is de film sowieso alleen al een aanrader.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Grafisch was het heerlijk inderdaad. Voor de rest gewoon een ok actiefilm. Maar ben vooral verbaasd dat de BR van Get Out al te downloaden is, terwijl ik een maand geleden nog een trailer zag in de bios. 8)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat die in amerika in februari al uit was.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind hem minder dan verwacht, wellicht te hoge verwachtingen.
    En dat die chick in complot hoorde werd me helaas al veel te snel duidelijk
    waardoor een groot deel van verrassing gone was.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    serieus? Ik had dat echt niet door namelijk. Ik vond haar zeer oprecht overkomen naar Chris. Waar begon jij haar een beetje te verdenken dan?

    Wel vond ik het aan de ene kant jammer dat ze erbij hoorde, vooral omdat zij echt tof voor hem was en echt opkwam voor hem. Maar ja, all an act.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ze deed het ook echt tof en vond ook best ruk dat ze zo'n bitch bleek te zijn. Wellicht heb ik ook gewoon teveel films intussen gekeken waardoor ik redelijk snel ga zoeken naar mogelijke plots. Wedstrijdje met m'n vriendin wie het als eerste goed heeft. Op een of andere manier kwam ze te lief over en aangezien je vanaf eerste scene bij haar familie proeft dat die ander gedachtegoed erop na houden en zij de enige normale was, moest een plottwist wel van haar komen. Begon haar te verdenken na dat telefoongesprek met die vriend van die kerel (geniale gast ook, maakte voor mij best de film!).
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2017
    BigKabuto vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Je bedoelt wanneer ze even met hem praat terwijl zij aan het rijden is in het begin? Want het enige andere telefoongesprek is wanneer de kijker al weet dat zij net zo evil is.

    Oh wacht, jij hebt het denk ik over die scène dat Chris met hem belt terwijl de familie van Rose en Rose zelf beneden buiten dat feest vieren? Chris stuurt hem dan een foto van die gast die vermist blijkt te zijn.

    Lijkt me best jammer als je zoiets al zo snel kan zien. Ik zie die shizzle toch echt niet zo vlot haha :)
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat stuk inderdaad ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Logan in 1080p beschikbaar. :thumbs:
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ok. Nu vind ik Transformers redelijk hersenloos vermaak ... maar deze trailer is echt ruk.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De trailer die ik vorige week in de bios zag was ook al troep. Je zou bijna het idee krijgen dat die hele transformers er niet in voor komen.

    Gisteren was de sneak preview The Bleeder. Ook wel Chuck genoemd. Het verhaal over de echte Rocky Balboa. Vond em goed!
     

Deel Deze Pagina