1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Perfect slaapmiddel toch!?
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    The Fate of the Furious, tering wat ga ik hier hard op. Masterpiece :D
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem echt tegenvallen ten opzichte van de andere. Ben ook al die side characters een beetje zat. Diesel, Statham, Rock, Gibson en Theron en je zit goed.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van me vond Transformers juist de shit. Boeiende personages en bizar vette action zei hij. Hij moet aan het trollen geweest zijn maar hij blijft beweren van niet.

    Ik ga zelf zo Baby Driver kijken. Zoveel positieve berichten, we gaan het zien.

    Yup. Baby Driver was echt een coole film, prima mee vermaakt. In de voorfilmpjes kwam ook een Fast and Furious clone voorbij met de zoon van Clint Eastwood. Overdrive. Zag er uit als een hele duidelijke skip.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2017
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wonder Woman.

    Wacht, heb ik net een DC film zitten kijken? Echt? Voelde net als een Marvel film. Hebben ze het dan eindelijk eens goed gedaan?
    Yup.

    En uiteraard, Gal Gadot. <3
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gadot inderdaad, maar je roept wat te snel dat ze iets goed hebben gedaan. Het donkere sfeertje uit Dawn of Justice, vooral de extended versie, was juist wat het onderscheid maakte t.a.v. de Marvel films die nog wel eens als te kinderlijk werden beschouwd. Van mij mag DC best de kant van Marvel op gaan, maar een vette R rated film van DC zou namelijk totaal niet misstaan in het DC universum.

    Het moet gewoon niet te soft en afstandelijk worden t.o.v. bijrollen in de film. In Dawn of Justice zie je bijvoorbeeld dat het ook persoonlijker word met veel mensen die omkomen, juist dat vond ik zo tof. Een meer volwassener toon, want al dat geweld van DC en Marvel helden kan natuurlijk niet zonder burger slachtoffers. Marvel moet daarin nog een stapje verder gaan, DC deed het al met Dawn of Justice. Hopelijk zien we dat wat meer terug in de komende films.

    In WW vond ik Gadot wel tof, maar de film was ook best wel kiddy en soft, ondanks iets met gas. Zie voor de rest de rest van mijn post.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan mij jouw mening verrotten. Ik vond de film tof. Toedels Yellow.
     
    L.A., Servantes, Daz en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat. Is. Dit?

    Is dit een komedie? Het oogt compleet achterlijk. Wat een goedkope manier om te cashen op een bekende naam.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vreselijk hè. Ik vind het eerlijk gezegd zelfs ren beetje oneerbiedig naar Williams toe.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja. Is ook achterlijk. Sinds wanneer is goedkoop cashen op een bekende naam nieuw voor Hollywood? Dat is toch hun business model?

    Meeste mensen zijn trouwens ook achterlijk. Daarom komen er zoveel achterlijke films uit. Ik vind deze acteurs vaak best grappig, dus ik ga het ook kijken. Maakt dat mij achterlijk? Yup.
     
    Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry Taab als dat wat hard overkwam. Ik heb niks tegen Dwayne Johnson; super toffe gast. Maar Jumanji was echt een toffe avonturenfilm en dit neemt die naam, zet de toon van een American high school movie en verandert halverwege de trailer in Baywatch-achtige komedie. Ik vind het rommelig; het lijkt zó gedistantieerd van het boek, de film en de serie dat ik niet echt zie waarom dit de naam Jumanji draagt. Het komt op me over alsof er een script lag en dat ze maar op zoek zijn gegaan naar een bestaande franchise die ze erop konden plakken. Als fan van de originele Jumanji vind ik dat jammer.
    Maar nogmaals, no offense richting Dwayne en co.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Is cool. Ik denk echt dat ze alle populaire films van 10-20 jaar geleden op een rijtje zetten en ze 1 voor 1 gaan gebruiken voor een nieuwe film die het jonge publiek zogenaamd meer aanspreekt.

    Dit is echt lame ass entertainment zodat ik mijn hersens even op 0 kan zetten. Vandaar achterlijk. ;)
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Heb net Baby Driver gezien. Ik houd ervan als films een bepaald ritme hebben. Daarmee hoeft het niet letterlijk op de maat van de muziek, maar vind ik wel een toffe toevoeging aan het geheel. Verder is het gewoon een lekkere actie film zoals zovelen.
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Gewoon echt vermaak.

    Tijd voor Wonder Woman zo. Ik ben zeer benieuwd!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    Servantes en Daz vinden dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Baby Driver. 8,5. Zo vet. Muziek. Camerawerk. Actie. Hele sfeer van deze film was tof
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Baby Driver draait toch nu in de bios of is die al via de "andere weg" te krijgen?

    Gisteren zelf Fast8 gezien. Op het laatste half uur na goed te doen, imo een stuk beter dan deeltje 7
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb hem in de bios gezien.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep! Wonder Woman was hardstikke gaaf. Gal Gadot is natuurlijk een heerlijk wijffie maar zo is gewoon tof in deze film ook. Leuk hoe ze haar in de echte wereld brengen ook qua hoe zij zich gedraagt.

    Zo zie je maar weer dat een goede director EN vast wonderen doet. Laat die Snyder aub eindelijk eens ophouden met DC films te verneuken. Na TDK trilogie is dit eindelijk weer eens een echt goede DC film.

    Hopelijk krijgen we nog veel meer van dit soort DC movies, van dit niveau qua alles. Maar dat zal wel weer niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2017

Deel Deze Pagina