1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Geef toe Rampage deze is stiekem wel goed
     
    Rampage en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    True. Die Picard gif kwam even voorbij ... kon hem alleen niet vinden.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Snoke moet uitleg krijgen omdat we weten wat er aan deze trilogie vooraf is gegaan. Daarnaast werd hij door zijn acteur beschreven als krachtiger dan Vader en de Emperor, dus nogal logisch dat we veel van hem verwachten. Hij kan gedachten van mensen op verschillende plekken in het universum beïnvloeden, maar hij voelt geen lightsaber naast zich. Bullshit.

    Moet het eindigen met Luke? Nee zeker niet. Maar moet hij dan maar dood in zijn eerste echte film? Zijn dood wordt er in geforceerd, compleet onnodig. En dan laten ze een personage waarvan de actrice is overleden wel gewoon leven...

    De humor is nergens zo cringe als in deze laatste twee delen. TFA en TLJ openen al met verschrikkelijke kutgrappen: 'who talks first' en dat gesprek met Hux. Het enige waar ik om moest lachen was Super Leia, maar betwijfel of dat een grapje was.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Wat wil je doen met een actrice die ineens komt te overlijden dan? Haar rol compleet knippen?
    Haar scenes waren klaar en onderdeel van het verhaal. Dat kan je simpelweg niet even eruit halen denk ik zo. Vandaar dat ze na haar dood bij elkaar zijn gekomen omdat Leia een belangrijke rol zou vervullen in IX. Dat gaat dus nu niet meer door.

    De dood van Snoke kwam, voor mij, ook zwaar onverwachts. Ik had ook liever uitleg gehad wie hij was en waar hij vandaan komt. Die hebben we niet gekregen en dat is niet erg. Nu de focus op Ben Solo en vanuit daar verder. Ben Solo heeft iets gedaan wat Anakin Skywalker/Darth Vader nooit lukte. In deel 4-5-6 (toen de prequels er niet waren) hadden we OOK geen enkele uitleg m.b.t Sidious. Enkel dat hij de Master van Darth Vader was en that's it :) Snoke werd door zijn acteur inderdaad beschreven als sterker dan Darth Vader. Lijkt me logisch. Darth Vader was 1/10e van wat Anakin Skywalker was. 1 bliksempje z'n pak in en het is klaar.

    Wie weet krijgen we nog uitleg in IX hoor of is Snoke niet echt dood en komt hij terug als Sith Ghost. Who the fuck knows? Na IX zal het allemaal wel wat duidelijker worden. Simpele discussie tussen Rey en Luke waar Snoke ter sprake komt zou voor mij prima zijn.

    Luke's dood moest in deze film gebeuren. Als je hem namelijk laat leven word hij het middelpunt van deel 9. Je hebt dan een Jedi Master aan je zijde met 30+ jaar ervaring. Lijkt me niet fair t.o.v Ben Solo. Dan had je er de klok op gelijk kunnen zetten dat Ben Solo dus Luke Skywalker even vermoord. Dan waren de rapen helemaal gaar :+ Nee, doe mij dan maar zo.

    De humor? Tja, soms geforceerd. Sommige grappen kwamen wel goed aan en andere waren te. Ben ik met je eens. Zo zijn er echter in alle delen wel momenten m.b.t de humor die echt slaan als 'n tiet op een aambeeld.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Leia had een perfect einde kunnen hebben als ze gewoon dood was gebleven na de ontploffing.

    Ik had misschien Kylo liever Luke zien vermoorden hoor. Dan kwam hij tenminste nog dreigend over. Nu krijgen we in deel 9 weer hetzelfde gevecht als in deel 7, nou nou.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals elk ander deel waarbij persoon A het opneemt tegen persoon B :+ Leia gelijk dood als ze dat schip uitgeknalt word, ja ... dat had ik dan ook liever gehad. Je krijgt nu toch een off-screen dood helaas.

    Denk je nou echt dat de fanbase het geweldig vond als Luke Skywalker afgemaakt werd door Kylo? Amai. Dan krijg je, 100%, hetzelfde geneuzel als nu met Snoke.

    Ja maar! Luke 30+ jaar training. Jedi God! Dood door zo'n emo-mongol!?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2017
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je kan vast wel iets verzinnen. Gewonde/verzwakte Luke. Kylo die doet alsof ie goed is geworden en Luke in zijn rug steekt.

    Maar we krijgen nu dus gewoon weer Kylo vs Rey terwijl in mijn ogen Kylo zwakker is nu ik weet dat hij van binnen twijfelt. Doe me dan maar Rey die zich aansluit bij Kylo vs. ghosts van Luke, Anakin, Yoda en Obi-Wan. :eek::p
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eh? Heb je opgelet? :+
    Kylo is gewoon stereotype Sith.
    Nu een Master ... wil een leerling.

    Dat laatste beetje twijfel heeft hij weggenomen door Snoke te vermoorden :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben het met Rampage eens. Verder geen zin om te typen
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik maak hier even forum quote 2017 van. Zovaak krijg ik geen gelijk.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik vind het zo belachelijk. Deze film heeft EINDELIJK een keer ballen. TFA was zo safe. Helemaal mee eens, dit gaat niet meer over die oude generatie.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Rampage is weer terug? :eek:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ga is gvd naar dat Star Wars topic
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik wil in dit topic goede film tips lezen van @AnubisNefer

    Oh wacht..
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Uiteindelijk is er gewoon 1 enorme fout gemaakt deze trilogie, en dat is door de films aparte schrijvers te geven. Rian Johnsen heeft totaal niet gekeken naar Abrams werk in 7, maar zijn eigen ding gedaan. Nu gaat Abrams weer 9 schrijven, dat werkt toch niet joh.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... verklaar je nader.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap ik ook niet helemaal. Enige wat er is is dat er geen verhaal klaar ligt dat verdeeld moet worden over 3 films. Het werkt prima, maar deze was gewoon geen typische fanservice, deal with it

    Het was geen "hier is Luke jongens, hier is chewie, hier de millennium Falcon, hier akbar, hier is Han, hier Leia, hier Jarjar"..
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2017
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar Porgs waren dan wel weer een groot pluspunt. Het beste stukje humor ook. :+
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deel 8 staat compleet los van alle character development/opbouw die gedaan is in deel 7, ik vind het echt nauwelijks een vervolg. Het is gewoon vreemd dat een trilogie niet door 1 team wordt geschreven, maar door passanten. Het is een beetje alsof je verschillende losstaande bets op voetbalwedstrijden uitzet zodat er tenminste 1 wel moet lukken.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Welke opbouw in 7? Zover ik begreep gaat 8 gewoon verder na 7, inclusief de ontwikkelingen van de karakters.
     

Deel Deze Pagina