1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Mission impossible 2. Was vergeten hoe mega vermakelijk deze film is. En die chick van westworld speelt er in, maar dan jong en lekker.

    8/10
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die film is echt te dom. Echt de slechtste. Die motor dans. Verticaal een gun omhoog trappen uit het zand. Domme John Woo Rommel

    Nou Mission Impossible Fallout .10/10. Beste MI film ever en weet niet hoe lang geleden er zo een goede actie film was. De actie scènes zitten zo goed in elkaar. Niet random. Zo mooi geschoten. Geweldig.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Maa zit er ook weer een motor dans in?
     
    Garrett vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel benieuwd naar de nieuwe ook, vond de laatste twee apart van elkaar ook goed. Ghost Protocol met die wolkenkrabber was gewoon een prima all in actie film, maar die daarna had meer drama en was wat zwarter en negatiever, maar nog steeds tof. Totaal geen idee waar ik de nieuwe in moet plaatsen. :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nieuwe is de beste in de franchise en een vervolg op Rogue Nation
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste had ik al begrepen uit de trailers, dus erg tof. Ik ben van de week wel naar de bioscoop geweest, naar het zeer dramatisch slechte Redbad. Echt een 3/10 verhaal die film. 8)

    Had geloof ik beter naar deze film kunnen gaan als ik het zo lees. :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fallout was fucking dik ja.

    Mi2 is iedereens personal pref. Dikke over de top actie, zoals je van die regisseur gewend bent. Prachtige ost van Zimmer zit erin, en vind t wel een hele coole flick.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MI 2 is volgens mij echt voor iedereen de minste? Heb nu voor het eerst hier op dit forum gehoord dat mensen die tof vinden. Vandaar dat het forum achteruit gaat. Serieus.. die duiven en alles in slomo
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2018
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Fallout gisteren ook gezien. Heerlijke actiefilm!
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja echt top, heerlijk. Fijn ook dat ze het niet gooide op het verrassingseffect (Lark / wisseltruc) , want dat zag je toch al aankomen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vandaag weer eens Only The Brave gezien. Blijf dat een beetje een ondergewaardeerde film vinden. Brolin speelt het goed, net als de rest van de cast. Visueel ook niet slecht, met name de close up shots. Berust op waarheid, over de brandweermannen in Arizona. Voor mij een 8/10.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb weer eens wat gevlogen:

    Black Panther Tof, eindelijk eens een wat rustigere Marvel, interessante set characters, maar beetje saaie villain.

    Justice League Wow wat was dit matig. Net als BvS weer veel te veel, veel te snel - het gevolg is dat je als kijker nauwelijks een band hebt met de heroes, noch de villain. Ik keek de hele tijd met een gevoel van "Ok, why should I care?". Wel moet ik zeggen dat ik erg gecharmeerd was van The Flash (en ok, ok, Gal Gadot ook natuurlijk), die was uitstekend gecast.

    Maze Runner 3 Deze film is net de laatste Hunger Games: het originele concept is helemaal weg en het is een super saaie zit waar het establishment omver wordt geworpen. Gaap.

    Tomb Raider Echt een verrassing! Alicia is zo een ongelooflijke, afgetrainde, keiharde bad ass - as Lara as can be! Plot leek heel lame, maar was toch niet zo zweverig als ik vreesde; en de actie was bij vlagen echt, écht specatulair. Vader Croft was een beetje suffe rol, helaas.

    The Avengers Infinity War Film van grote contrasten. Alles in Wakanda is echt vreselijk en zoals we gewend zijn: gewoon een grote chaos van willekeurig schieten en vechten. Terwijl andere confrontaties met Thanos dan weer helemaal top zijn: echt goed in elkaar gezette acties waar alle skills van de Avengers echt samen komen in een epische battle. Verder sprak me aan dat er verschillende verhaallijnen in parallel lopen richting wat iemand daadwerkelijk een plot zou kunnen noemen. Kortom, deze Marvel is gewoon een echte film ipv een battle-overload; nice! Paar heftige momenten en echt een scherp einde, waardoor het risico van een sissers zoals "Deathly Hallows Part 1" is afgewend. Benieuwd naar deel 2!
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2018
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    MISSION IMPOSSIBLE : FALLOUT

    Holy shit.

    8/10
     
    Matrix en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo naar een 8? Welke actiefilms van afgelopen jaren vind je beter? Enige wat ik kan bedenken is John Wick
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een 8 ja. Is daar iets mis mee?

    Solomon Lane was maar matig, niet dezelfde dreiging als voorheen. Weinig nieuws over die Apostels (wie waren het dan?). Verder was het al vrij snel duidelijk wie Lark was toen eenmaal die gerepareerde telefoon in beeld kwam (die naar de neuk ging tijdens het gevecht op de plee). Het acteerwerk van Henry Cavill is een beetje stijf en vind het jammer dat hij alsnog de bad-guy is. O ja, en sowieso -0.1 punt omdat Hawkeye er niet meer in zit. Je zou toch denken, als Lane zijnde ... dat je gewoon 10 poppetjes over de hele wereld pleurt en die alle 10 op exact hetzelfde moment iets laat uitvoeren :+ Laat Ethan dan maar eens op de juiste plek zijn.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2018
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee maar wel ruimte voor 2 punten hoger. Ik kan niet veel bedenken wat deze film beter kon doen

    dat van die apostels maakt echt geen drol uit... Voegt echt niks toe aan de film als je het wel zou weten.

    Edit: Je weet het trouwens wel. Want in Rogue Nation is dat bekend.

    Ook van Lark vond ik prima .Wat Dyonko ook zei. Het is beter dat ze het al vroeg verklappen dan op het laatst als verrassingseffect wat iedereen toch wel zag aankomen. Dan zou het een belediging zijn voor je intelligentie

    Henry en Hawkeye is wel een smaak ding. Ik vind Henry als villain beter dan als Superman .
    En 10 poppetjes over de hele wereld vind ik maar een raar idee. Het idee was dat hij 1/3 van de wereld kon uitroeien daar in 1 klap plus Ethan z'n vrouw erbij. Vond dat echt geniaal gedaan

    John Wick en deze franchise zijn echt top niveau actiefilms van nu
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2018
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Leuk, maar een 10 vind ik echt overdreven.
    De actie scenes zijn geweldig. Het plot daarentegen is niet echt geweldig (goed - maar niet geweldig) echter vergeet je dat door de geweldig geschoten scenes.

    Een 8 is daarom ook dikke prima maar ... om jou tegemoet te komen; 8.5.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    MI:Fallout is imo ook een 8,5 waard. Ik had het een 9 gegeven ware het niet dat
    die helikopter weer aan zo’n ‘zijden’ draadje blijft hangen achter zo’n bergrandje... te overdreven die onzin.

    De ontvoering van Solomon in dat convooi was wel heerlijk gedaan.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Nee gast wtf maar een 8 niveau van t forun gaat echt omlaag @UpInSmoke0611
     
    UpInSmoke0611 en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja verschrikkelijk. Hoeveel meer moet Tom breken

    Black Panther wordt door iedereen opgehemeld voor z'n villain en hierboven wordt de villain saai bevonden. Forum is doomed
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2018

Deel Deze Pagina