1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ocean's 8 gisteren in het vliegtuig gezien. Echt elke scene was cringy en na een half uur maar afgezet want het babygejank achter mij was beter om naar te luisteren.
    Wat een diepe treurnis.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Stug blijven volghouden dat hij niet best wordt ontvangen terwijl ik je de feiten presenteer. Ok, blijf maar RT critic score aanhalen. Ik heb je 3 bronnen gegeven. En je kan nog elke willekeurige YouTube recensie pakken waarin mensen in de comments de film prima vinden.
    En dan mijn punt over dat het wel goed ontvangen wordt helemaal verdraaien met punten over dat ene zinnetje waarin ik het met antman vergelijk, wat eigenlijk niet eens het onderwerp was...gast

    En nergens verdedig ik de film qua kwaliteit he. Ik vond hem ok en veel kan en moet beter. Maar om te zeggen dat de ontvangst slecht is, is gewoon niet waar.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2018
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Jouw grammatica, wauw.
     
    RaVe^, Schil1, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Een discussie tussen Upinsmoke en Rampage..

    my life is complete
     
    Rampage en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De recensies liegen er niet om hé? Dat is het probleem. Film word misschien goed bezocht ... maar ik had niets anders verwacht van de Nr 1 bad-guy uit het Spiderman universum. Het is alleen jammer dat de film de laatste 30 minuten een complete cluster-fuck is. Alsof ze ineens doorhadden dat ze nog maar 30 minuten konden filmen en daardoor alles maar op één hoop hebben gegooid. O, hoi Riot! O, doei Riot. Hebben ze nou gevochten? Eh? WTF gebeurde daar?

    Ik vond de film zeker vermakelijk maar de laatste 30 minuten is echt een ramp. Van de hak-op-de-tak... helaas. Venom riekt gewoon weer naar een film waarin is geknipt om hem zo kindvriendelijk te houden. Maargoed, ik vond hem (nogmaals) vermakelijk.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar dan wordt ie toch niet kut ontvangen. Ik ben het ook niet met je oneens dat er veel beter moet. Alleen is je beredenering van "kut ontvangen" onjuist. Ik denk dat vermakelijk het juiste woord is bij deze film. Niet goed, niet slecht, vermakelijk.

    Wat kon er beter? Ja daar kunnen we echt een volwaardige thesis over schrijven

    Laten we hopen dat Sony Tom Nederland niet zomaar terug roept
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zal vast niet. Gezien het succes van Civil War en Infinity Wars (waar Sony ook een beetje van vangt) laten ze Spiderman lekker daar. Ik hoop, ooit, een Venom film te zien met de huidige Spiderman overigens ... Heb je eindelijk een prima acteur als Eddie Brock.. mja. Sony is 'n beetje dom :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij vangen ze alles qua film opbrengsten en Marvel iets met speelgoed geloof ik. Homecoming en Far from home is van hun. RDJ is uitgeleend aan Sony.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weet niet precies wat de constructie is ... weet wel dat Spiderman Homecoming van Marvel Studios zelf is ... eigen productie ... waarvan weer credits naar Sony gaat i.v.m het karakter.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455


    Met de gast van Flikken Maastricht en Penoza als Jafar? 8)
     
    B Tender, Martijnn en Scarlett vinden dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf. Ik vind deze verfilmingen van de Disney klassiekers erg gaaf gemaakt. Dus deze zal ook weer leuk worden.
     
  12. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Ik kijk echt uit naar die film! Vind de disney verfilmingen erg leuk, hoop wel dat deze een beetje duisterder is dan beauty and the beast
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Aladdin, mijn favoriete Disney film!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik vond Venom best vermakelijk. Beetje vreemd, niet heel goed, maar prima.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Was niet voor niets een ladiesnight film bij Pathé. Of ga je daar ook weleens heen :+
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Slaat nergens op dit
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Niet zo chagrijnig jongen, daar wordt niemand vrolijk van. :thumbs:
     
    Taab en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Slaat nergens op dit
     
    Servantes en Taab vinden dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    [​IMG]

    Je hoeft je nergens voor te schamen hoor
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    A Star is Born - WTF, film van het jaar en zeker een aantal Oscars. Tering, het verhaal, het acteren, met name van Ga Ga als onzekere artiest. De muziek, het hele leven van een geweldig stel, de drama, het samenspel, het script, de chemie tussen Ga Ga en Cooper. Eerste bedrijf van de film wel het beste, maar het einde van de film maakt het helemaal af. Sowieso zien met een vriendin of zoiets, maar alleen ook prima te doen. Bijna alles klopt, dus die film ga ik zeker kopen als die uitkomt. Echt diep, diep onder de indruk. 9/10

     
    Taab vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina