1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Jij valt de bron en dat wereldje aan. Waarschijnlijk terecht, weet ik niet. Ik vind het gewoon mooi wat hij zegt. Door de boodschap te koppelen aan de bron, zou de bron altijd perfect moeten zijn anders klopt de boodschap niet. Dat vind ik te ingewikkeld. Daarom zeg ik dat ik niet weet wat hij doet. Die hele wereld is inderdaad belachelijk. En natuurlijk is het moeilijk klimaat neutraal te leven als je alleen aan overleven denkt. Maar los daarvan vind ik het mooi gesproken en zijn er zat mensen die wel de luxe hebben om te kiezen en dat te weinig doen.

    En Gervais is inderdaad een baas. Maar iedereen die acteurs te serieus neemt is een beetje in de war. Het is grappig dat bijna iedereen te lui is of te dom om echte kennis tot zich te nemen en dat daarom deze taak over gaat naar de entertainers. Vervolgens reageren mensen met kennis verbolgen dat die entertainers er geen fuck van begrijpen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Die hele boodschap is compleet niet meer gelinkt aan de realiteit. Maar dat heeft niemand door. Daarmee gaat de waarde van die boodschap ook verloren.

    En ja daar heeft de messenger ook mee te maken. We zien hier iemand met een huis van 6 miljoen die roept dat we wat aardiger voor elkaar moeten zijn. Gimme a fucking break.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Haha tsja is misschien zo. Had stiekem nog een edit toegevoegd. Heeft er ook mee te maken. Denk dat het volk eerder naar hem luistert dan iemand met verstand van zaken.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Het volk staat mijlen en mijlenver van de Oscars.
    Alles wat daar gezegd wordt gaat het ene oor in en het andere uit, maar dat beseffen ze zelf niet.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Acteurs zijn toch een soort royalties? Mensen zouden geinspireerd kunnen raken door mooie verhalen. Wij hebben het er nu ook even over. Wellicht gebeurt dat op meer plekken.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha ze doen dit al jaren. Er verandert niks. Om mensen te veranderen, inspireren moet mensen zich kunnen identificeren met de verzender.

    Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat het averechts werkt. Trump spint hier garen bij.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Haha, wat is dit nou voor uitspraak uit 1912.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Knives Out - Komt een beetje traag op gang, maar daarna briljant tot het einde. Vooral dat betoog van Craig en die laatste seconde voor dat huis van het karakter Marta maken het helemaal af. 8.5/10
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Parasite gezien. Toffe film! Ik wist niet echt waar de film over ging, maar werd aangenaam verrast! Leuke humor ook en een aantal goede twists. Goed camerawerk ook. 8.5/10
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Sonic gezien met mijn zoontje. Was best te doen.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Knives Out
    Cluedo de film, geweldige casting maakt de film inclusief de verschillende types en daarbij behorende humor. Few twists, niet super diepgaand of iets dat je hersens laat kraken (film showed je alles best snel voor kinda) maar allround een van mijn favs wel uit 2019 denk ik. 8/10

    The Farewell
    Bittersweet film wel. Heftig onderwerp samen met sterke cinematography waarin het treurige Changchun ook goed in beeld komt. Goede combinatie tussen het Westen en Oosten, zowel qua productie maar ook qua script. Ondanks dat ook heel fijn om te kijken met heartwarming momenten door chemie en acting van castleden en zeer sterke Awkwafina (dope dat ze Golden Globe won ervoor). 8/10

    The Lion King

    Trash, hoe was ik hier destijds hyped over. Echte alles is grauw en niet kleurrijk in vergelijking met origineel. Ik vond uiteindelijk Gambino beetje gaar als Simba en Beyonce was al helemaal irritant. 5/10

    Blade Runner 2049
    Destijds beter in bios kunnen zien, sowieso heeft het me tijd moeten duren dat ik hem eens heb gecheckt. Cinematography en sfeer subliem, script langdradig en uiteindelijk niet echt boeiend. Blade Runner had destijds meer impact, visueel maar ook qua acting. Dit was gewoon alright, vooral mooi maar niks nieuws. 7,5/10

    Hobbs & Shaw
    Idris Elba 10/10 rest 0/10 dus 3/10.

    Vliegtuig trips be like slapen en film.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Morgen naar Bad Boys. Iemand die al gezien?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Yes... als je 1&2 leuk vond ga jij je met deze ook wel vermaken
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat Tim zegt. Vermakelijke film.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    The Gentlemen was zeker vermakelijk. Wel een typische Guy Ritchie film, en ik heb altijd moeite om die shit te volgen. Koppie erbij houden dus.
    7
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik vond hem geniaal. 9.8 omdat die chick helaas een miscast was. Begreep dat ze eerst Kate Beckinsale hadden!
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Jezus
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fucking kut man.

    Insane wat deze film al heeft meegemaakt.

    Law of Murhpy
     

Deel Deze Pagina