1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Had m ook gezien toen ie nog in de bios was. Inderdaad geweldige film.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen dat einde... alsof ze het zelf ook niet helemaal meer wisten.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik herinner het me vaag, maar volgens mij vond ik hem niet fantastisch. Was wel ok. Weet niet meer. Brad Pitt is bijna altijd een bazen baas.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat die lekt. Film is al praktisch af en heb ondertussen al wat gezien van films die ook nog een bios release moesten krijgen. Rampjaar voor Hollywood wat dat betreft. Wel benieuwd naar de film, maar Amerika is nog fucked als het om Covid gaat, dus kan het wel begrijpen. Alleen dat risico van lekken... 8)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Over het algemeen lekken films pas in fatsoenlijke kwaliteit tegen de tijd dat ze op dvd/blu-ray uitkomen dus ik verwacht niet dat het hier zo een groot probleem zal zijn. Zelfde voor de nieuwe James Bond en alle andere films die uitgesteld worden
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Wat heb jij met gelekte films geel
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zie het gewoon voorbij komen. Inmiddels o.a. The Outpost en The Old Guard gezien in goede kwaliteit. :+
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik denk dat de gehele branche maar eens goed om de tafel moet gaan zitten hoe verder. Want kans bestaat dat volgende zomer geeneens gehaald kan worden ivm covid.

    Logischerwijs is Tenet nu ook uitgesteld, tot ongenoegen van Nolan. De films aanbieden voor streaming voor hogere prijs oid zal m wss niet gaan worden.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    The Old Guard is gewoon een Netflix film. Die heeft de halve wereld in goede kwaliteit gezien. Alleen die mensen doen dat niet illegaal.
    The Outpost is ook beschikbaar op een select aantal streaming services in de VS en draait hier in Europa gewoon in de bios, dus er is niets 'gelekt'.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2020
    Reckuuza, Yellow 13 en Tim vinden dit leuk.
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik zou het wel fijn vinden als ze wat meer per regio bekijken welke films ze wel kunnen uitbrengen. Alleen omdat het in Amerika chaos is, kunnen wij hier nog wel veilig naar de bios. Dat geldt in meer landen. Dat internationaal uitbrengen is toen ingevoerd vanwege piracy dacht ik. Dus dat levert meer op, maar nu komt er helemaal geen geld binnen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sowieso dat er voorlopig geen records gebroken gaan worden. Maar goed, breng die films nu maar gewoon uit, anders vreest iedereen straks nog voor meer uitstellen. Zoiets als Greyhound wil je ook niet... wat uiteindelijk een slechte film is. =(
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dan komt het geld maar later binnen. Hollywood is echt te afhankelijk van inkomsten uit USA. Mss voor artfilms oid met een kleiner budget zou het kunnen.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Die logica snap ik niet. Die inkomsten uit USA komen dan later binnen ja, maar de inkomsten uit andere landen kunnen dan toch prima nu genoten worden?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nee want dan heb je dus kans op leaks en weetikveel wat. En inkomsten Europa/NL only is toch helemaal niks man.

    Daarnaast is Europa e.d. mss open, maar nog verre van volledig.


    Films die nu zijn uitgesteld zijn honderden miljoenen producties, dat geld moet en zal terugverdiend worden. Dat ie dan later komt wanneer alles weer volledig open kan boeien de studios echt niet, kijken zal men die films wel.

    Hou er maar rekening mee dat geen enkele Hollywood productie meer zal gaan verschijnen dit jaar, en eerste helft 2021 ook niet. Zuur maar waar, maar momenteel staat usa in de fik met corona.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vergeet trouwens China niet. Geen idee of de bioscopen daar al wel open zijn maar die markt is net zo belangrijk als de VS voor veel films.

    Aan de andere kant vind ik het wel prima zo. Toch niet veel zin om hier nu in een bios te zitten en door films nu uit te stellen vang je ook een beetje de klap voor volgend jaar op. Er wordt op het moment natuurlijk ook bijna geen films gemaakt dus dat ga je de komende jaren ook nog wel merken
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik baal er wel beetje van hoor. Nieuwe Topgun, Tenet, Dune, James Bond, en last but not least FAST 9 allemaal megabenieuwd naar.
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    In China is de bios open voor films van max 2 uur.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    te kort voor WILD SPEED 9
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Heet het Wild Speed in China? Veel betere naam.
     

Deel Deze Pagina