1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Analyse That

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nicotjeh., 7 mrt 2003.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    [Film]

    [​IMG]
    Maffiabaas Paul Vitti (Robert DeNiro) wordt voorwaardelijk vrijgelaten uit de gevangenis. Want een verdwaasde gangster die liedjes zingt uit West Side Story doet toch geen vlieg kwaad?
    De FBI twijfelt aan zijn vreemde gedrag en geeft zijn vroegere psychotherapeut Ben Sobel (Billy Crystal) de opdracht Paul Vitti op het rechte pad te krijgen en te onderzoeken wat de oorzaak is van zijn gedrag.Sobel wil geen tijd steken in Vitti gezien zijn vorige ervaringen met deze patiƫnt.Maar door de eisen van de FBI heeft Sobel weinig keus en komt Vitti onder de verantwoording van de psychiater.
    Met de komst van Vitti staat Sobels leven helemaal op zijn kop en niets lijkt meer te lukken. Het enige lichtpunt is dat Vitti oprecht lijkt en genezen wil worden. Hij verzekert Sobel dat hij hem niet meer in gevaarlijke maffia complotten zal meeslepen. Sobel wil hem geloven, maar hoe kan het dan dat hij door Vitti met zijn kameraden betrokken raakt bij het overvallen van een goudtransport....

    Zeer leuke film
    had hem afgelopen Dinsdag gezien
    en was echt verbaast over de sfeer van de film
    en dat heb ik het over de mafia sfeer zeer leuk om te zien
    hoe ze praten, hoe ze lopen, echt heel cool
    ik raad jullie deze Film zeer aan!

    EDIT: Damn ben de titel vergeten in die topic titel te zetten sorry
    EDIT van Shriko: Aangepast.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2003
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de trailer voor het eerst zag d8 ik van; he? ga ze em weer in de bios brengen??? niet dus, ik kijk wel een keer als ie op video/dvd uit is, ik vind het niet waard om daarvoor naar de bios te gaan...
     
  3. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hij draait wel in de bios
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lijkt me persoonlijk een slap aftreksel van Analyse this, die op zich wel komisch was. Hier wordt gewoon de melkkoe weer eens van stal gehaald. Heb er een aantal recensies over gelezen, en die waren er niet wild van. De grappen zijn afgezaagd, voorspelbaar en het plot is vrijwel identiek aan zijn voorganger.

    Lijkt mij niks dus.
     
  5. iaindevos

    iaindevos Soldier of Fortune

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, die onzin van recensies moet je natuurlijk ook niet lezen, want die recenten die over een film oordelen zuigen meestal en zijn retesaai.
    Dus gewoon gaan zien die film en lekker lachen.
     
  6. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kijkt met verschillende ogen naar een film: een recencent let op hele andere details dan de gemiddelde bioscoop bezoeker...

    En ik? Ik kijk geowon waar ik zin in heb... en ik denk dat ik nog wel naar Analyse That ga...
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was eerst ook negatief over deze film door de recenties. Maar toch ben ik er heen gegaan en hij was (doordat ik er zo weinig van verwachte extra) leuk...
     
  8. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 vond ik wel kix... ik heb deze nog niet gezien maar ik wil hem wel graag zien :)
     
  9. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gezien en hij was echt lachu
     

Deel Deze Pagina