1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FILM] Catch me if you can

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tom Clancy, 9 mrt 2003.

  1. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn eindelijk weer eens een goede film in de bios. Echt een aanrader! In een woord:GENIAAL!!
    Your opinions plz.
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Leuke film, dat zeker. Maar niet geniaal.
    De muziek vond ik wél fantastisch!
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    mooie film ja , 2x gezien :)

    Mooie manier waarop hij de mensen F U CK-ed. hehe
    en gebaseerd op waargebeurd verhaal .. stoerrrr . nu zal 100000x zo moeilijk zijn in deze tijd om zo op te lichten :)
     
  4. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zeeeeeeer goeie film.
    Spielberg op z'n best!

    Een absolute topper zou ik het wel niet noemen...
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    idd, leuke film hoor, maar geen uitschieter.
     
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond hem zeker goed. Maar idd niet echt een uitschieter
     
  7. gegron

    gegron Guest

    kvin t eeen film van een goede kwalie maar geen uitblinker
     
  8. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet gezien, maar wat ik jullie wel kan aanraden is: The Ring, masterfilm!
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor maar de ring is echt buy. Ik heb me geld terug gevraagd (kreeg het niet trouwens). Hij is niet eens de moeite om te downloaden
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    1 - off topic
    2 - daar is al een thread over
     
  11. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb catch me if you can gezien en ik vind hem wel een aanrader. Is idd wel cool hoe hij al die mensen bedriegt. De tijd waarin het verhaal zich afspeelt , is ook wel heel goed voorgesteld door de kledij, ...
     
  12. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik vond hem net iets te lang duren, film op zich was wel ok maar werd een beetje een sleurrrrrrrr
     
  13. twist

    twist Guest

    De ring is wel een goeie film hoor, ik vond hem aardig griezelig en daarvoor ging ik er heen :9 .

    catch me if you can lijkt me wel een coole film eigenlijk... is het ut waard om die in de bios te bekijken?
     
  14. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Was dat niet die film die ik samen met de rest v/d crew op kosten van Vincent heb bekeken in Pathé Scheveningen? :cool: Anyway, het was wel een aardige film maar duurde net iets te lang. Het was wel grappig om te zien hoe DiCaprio steeds weer ontsnapte maar het verhaal was me te simpel. En Twist, het is zeker geen film die je per se in de bios moet kijken.
     
  15. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook leuk om te zien hoe hij al die mense flink naaide, was wel een hele leuke film.

    [offtopic]
    (Kben ook naar 007-DAD geweest:D:D:D)
    [/offtopic]
     
  16. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Het grappige is dat die Abagnale door zijn fraudekennis nu vet rijk is geworden met wat eerst als oplichting werd gezien, hij lost nu belangrijke zaken op en heeft meegeholpen aan de beveiliging van de cheques van nu. www.abagnale.com
     
  17. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat was die film ja, en jullie motten niet zo zeiken dat het te lang duurde, dat heb ik verder van niemand nog gehoord. Stelletje mutsen! :D
    Je moet hem wel in de bios zien hoor, want dan hoor je de muziek tenminste goed! 8)
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem van ´t weekend gezien en ik moet zeggen dat ik me zeer vermaakt heb. De sfeer is werkelijk perfect neer gezet. Het was ook leuk om weer eens een wat luchtigere film van spielberg te zien na A.I. en Minority Report.
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja het was wel een aardige film.
    Ik vond het een leuke film maar echt een topper was het nou ook weer niet. Het was wel lache hoe die de mensen misleide maar er zat eigenlijk wat te weinig spanning / sfeer in zoals bij bv A.I (wat toch nog 1 van de slechtere films was van spiel, al vond ik 'm best goed) wel het geval was.
     
  20. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff, jij had er helemaal geen last van dat het zo lang duurde want je was veel te druk met An bezig!

    En de muziek was wel aardig, maar ik kan me niet herinneren dat ik er van onder de indruk was...
     

Deel Deze Pagina