[Film] Gothika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wendy, 19 okt 2003.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    [Film] Gothica

Ik was net wat trailers aan het bekijken en vond een hele hoop leuke.
    Degene die er het meeste uitsprong was Gothica
    Zelf houd ik veel van dit soort thrillers, lekker eng en niet zo cliché. De trailer is hier te vinden.

Nou, wat vinden jullie ervan?:D

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    trailers??

ik weet niet of dit als spam word meegerekend maar: www.filmfocus.nl

daar haal ik mijn informatie, trailers enz. van...
    wat ik er zo goed aan vind is dat je echt heeeeel veel films kan vinde die nog moeten uitkomen.. en zij hebben zelfs een datum voor wanneer ze uitkome en het gaat ook tot heel ver....

die trailer bekijk ik morge wel, is nu een btje te laat;)

maar ik heb de link naar filmfocus gegeven omdat ik las dat je naar films ofsow zocht, en dat vind ik toch een erg goede site ervoor (khad t trouwens gevonden via msn.nl ;))

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  3. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    HA! Eindelijk een link met lekker veel trailers en film info. Daar zat ik al op te wachten! Ik kon er maar geen vinden_O_

4. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
  5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De film heet trouwends Gothika en geen Gothica. :D
    Maar ik vondt hem er wel leuk uit zien.
    Wat ik een beetje ziet aan de trailer is dat iemand (Halle berry) iets geks mee maakt en dat aan andere verteld. Maar dat niemand haar gelooft en denkt dat ze zelf helemaal gek is geworden.

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah ik heb m net bekeken, en dat vind ik altijd spannend om naar te kijken... dan voel ik me meestal mee met het hoofdpersoon in het verhaal... dat grijpt me erg.. en dan ben ik nieuwsgierig naar de gene die haar dan echt gaat helpen en in de meeste films is dat dan de echte dader.... (maar dat hoeft niet, daarom ben ik er zo nieuwsgierig naar)
    waar ik op wacht is MaTriX ReVo... heb stiekem toch nog gekeken naar de preview voor badboys 2... zou het eerst niet doen maar ik kon me niet meer tegenhouden:D
    Gothika.... mss wel een film om naar te kijken in de bios....

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Deze film lijkt me dus echt wel vet! Op een gegeven moment zie je dat meisje zo in die gang lopen, echt zo cool hoe dat is gedaan enzo!

Ik vind het vooral zo vet, omdat je zelf niet weet wat er aan de hand is en dat komt dan op het einde allemaal bijeen. Deze films grijpen me erg en kan niet wachten tot deze in de bioscoop komt! :D

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ehhmmm...

ooit www.imdb.com gezien? :D

9. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel freaky ja! Die ga ik zeker zien!
    Maar eigenlijk hou ik helemaal niet van dit soort films..
    Ik hou er wel van, maar ik heb er een gloeiende hekel aan om te schrikken! dat haat ik echt in films 8)
    Dat moment waarop de muziek aangeeft dat er iets gaat gebeuren.. Dan bereid je jezelf erop voor.. en dan gebeurt het en dan schrik je je nog de pleuris}:]
    Maar om de een of andere reden moet ik dit soort films toch altijd wel weer kijken...

Rally-ho

10. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaat ik dus zeker wel kijken!
    Me like zulke films. }:]

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zal hem vast wel een keer zien Ga elke zondag naar de sneak dus wie weet.

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik kan niet schriken van films. Ik kan wel van games schriken, maar niet van films. Ik ben maar 1 keer geschroken van een film en dat was van final destenation ofzo. En met dat stukje van die bus. Want ik vooral mooie in films vindt is dat ze je aan het einde van een film aan het denken zetten. Bijvoorbeeld Seven of Six Sense. Alleen zijn zulke films zeldzaam.

13. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij gewoon nog niet de goeie films gezien ;)

Rally-ho

14. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ga een keer goed zitten voor Mulhollanddrive _O_ zou ik zeggen.
    Zeer goede film, alleen snap ik hem niet echt, misschien maar nog een keer huren.

15. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Nederlandse horrorfilm beste ter wereld

LOS ANGELES/AMSTERDAM (ANP) - De korte Nederlandse horrorfilm R.I.P. van regisseur Jan Doense is vrijdag op het prestigieuze Amerikaanse horrorfilmfestival Screamfest in Los Angeles bekroond tot beste korte horrorfilm. Dat heeft de regisseur zaterdag bekendgemaakt.

Zanger Huub van der Lubbe van De Dijk speelt in het 6 minuten durende filmpje een zombie die uit zijn graf herrijst om een laatste rekening met zijn vrouw Manouk van der Meulen te vereffenen. De film is een sfeervolle hommage aan oude horrorklassiekers als Frankenstein en Dracula uit de jaren dertig. R.I.P. draaide vorige jaar in de Nederlandse bioscopen als voorfilm voor de komedie Ali G in da House. Meer dan 250.000 bioscoopgangers zagen de film toen.

Regisseur Doense is blij verrast met de prijs. ,,In Angelsaksische landen slaat de film beter aan dan in niet-Angelsaksische landen'', merkt hij. ,,Engeland en Amerika hebben meer gevoel bij R.I.P., omdat de films waarnaar ik verwijs in die landen zijn gemaakt.'' De Nederlandse productie was de afgelopen twee jaar op tientallen filmfestivals over de hele wereld te zien. Doense hoopt dat de Amerikaanse prijs mogelijkheden biedt voor een Amerikaanse uitgave van het filmpje.

Screamfest is het belangrijkste horrorfilmfestival van Amerika. De Lifetime Achievement Award ging dit jaar naar regisseur Wes Craven, die films als A Nightmare on Elmstreet en Scream maakte. De prijs voor beste lange horrorfilm ging naar de Koreaanse productie A Tale of Two Sisters. Deze film beleeft zijn Nederlandse première volgend jaar op de twintigste editie van het Amsterdamse Festival van de Fantastische Film.
    ---------------------------------------------------------
    Bron: zonnet.nl
    ---------------------------------------------------------
    ik heb m niet gezien soO-)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Die lesbische scene deed het hem he?;) Maar dit was nog een van de Lynch's (de regisseur) duidelijkste films....

17. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was inderdaad een mooi gefilmde scene;) , Maar der lopen zoveel verhaallijnen door elkaar, en ze veranderen ook nog eens voordurend.
    Hou ik wel van, kun je nog lekker over door praten met vrienden.

Maar dat van Lynch, snapte vroeger Twin Peaks al niet |:- , maar het was wel een goede serie.

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    filmfan

chek dit ff!!
    vervolg op Pirates of the Caribbean!!!
    (onderaan, onder Poll)

*er staat een link op xbw.nl, op de frontpage.. en niemand die dat hier meld:D!*

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  19. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang Depp maar weer mee doet vind ik alles goed.

Deel Deze Pagina