1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Lady in the Water

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo, 5 mei 2006.

  1. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    M. Night Shyamalan ( één van mijn favoriete regisseurs) komt deze zomer met een nieuwe film. Genaamd: Lady in the Water. We kennen hem o.a. van The Sixth Sense, Signs en The Village.
    Het verhaal:
    De bescheiden opzichter van een appartementencomplex, Cleveland Heep, treft tot zijn grote schrik een nimf uit een sprookjeswereld in zijn gebouw aan. Deze kan niet meer terugkeren naar haar eigen wereld. Al snel komen Cleveland en de andere bewoners van het gebouw tot de conclusie dat ook zij deel uitmaken van een sprookje. Dit sprookje kent echter ook zijn boosaardige figuren, die er alles aan doen om te voorkomen dat de nimf kan terugkeren naar haar eigen wereld ...

    Trailer:
    http://www.apple.com/trailers/wb/ladyinthewater/

    Ik persoonlijk denk dat het weer een zeer bijzondere film gaat worden. Van Shyamalan kan ik ook niets anders verwachten :)
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw ik mag die cover wel:)
    zeker interressante film, ook al zie ik mezelf bij een 'sprookjes'film niet zo snel naar de bios rennen
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het verhaal is idd erg vreemd maar m night shalyaman is wel goed, de enige slechte film van hem was the village
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel de slechtste trailer die ik ooit heb gezien. Ik heb me totaal geen beeld kunnen vormen van wat 't nou voor film wordt. Een bedtijd verhaaltje dan maar.
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was dat ook het doel.
    Maar is dit nu horror? Of een verhaaltje voor het slapen gaan?:+
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vonden wij ook al toen we hem in de bios zagen. het trekt je totaal niet. het geeft geen verwachtingen, lijkt erg saai te zijn.
    Maar nu ik dat verhaal lees is het mss wel interessant :)
    tis toch gratis :+
     
  7. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de trailer juist wel goed gedaan
    je hebt geen verwachtingen van hoe de film gaat worden dus word je beetje nieuwschierig (ik wel tenminste)
    Betere trailers dan die snel gemonteerde trailers waarbij je denkt: Deze film word helemaal te gek... Als je de film dan kijkt ben je meestal teleurgesteld omdat de trailer veel gekker is dan de film zelf
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar tegen de tijd dat jij in de bios zit en denkt;"wat een kudtfilm", heb je toch al mooi voor een kaartje betaalt.
     
  9. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal lijkt me best interresant. Ik ben wel benieuwd naar die film. Zijn vorige films waren ook heel aardig. Zelfs de village vond ik zeker de moeite waard.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste film van M. Night vindt ik toch zeker wel Unbreakable :). Ik denk dat dit wel een leuek film gaat worden hoop alleen dat het niet zon belabberd verhaaltje is als The Village.
     
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas krijgt deze film ( in mijn ogen een kunstwerk, net als al het andere werk van M. Night Shyamalan) slechte recensies. Maar ondanks dat, ga ik'm zeker kijken. Want een film moet je zelf zien om tot een eindconclusie te kunnen komen.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het is wel een aardige film. Ik wilde 'm zien omdat Shyamalan gewoon een geweldige filmer is. Het verhaal is slap, maar zijn camerawerk daarentegen weer fantastisch
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een topfilm vond ik, het verhaal is idd ietwat vreemd maar het is gewoon een sprookje in een realistischere setting. Lekker wat plottwist (zoals we gewend zijn van hem). En idd het camera werk is echt top! ik vond het niet zijn beste film maar toch wel een erg goede film!
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar een keertje bekijken dan maar. Unbreakeble, Sixth Sense en The Village (in tegenstelling tot iedereen) vond ik toch wel hele goede films.

    Is het ook echt een spannende film met "enge" momenten of wat?
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mysterie is minder te bekennen dan bij zijn andere films maar er zitte wel een paar schrikmomenten bij.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.moviemeter.nl zijn ze ook niet echt positief. Daar kijk ik heel vaak om te kijken wat mensen van films vinden. En het commentaar helpt ook::: http://www.moviemeter.nl/film/33802 Sorry als het nu lijkt of ik reclame maak, maar als je meer wilt weten over de film raad ik die site gewoon aan..
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006

Deel Deze Pagina