Shrek, wie kent het verschrikkelijk ranzige beest niet? Na het succes van Shrek dachten de makers; laten we een deel 2 maken. Maar deze moest niet zo afgezaagd en cliché zijn als vele vervolgfilms. Na het kijken van de trailer was ik ervan overtuigd dat dat niet het geval zal zijn. Het duurt natuurlijk nog een tijd voordat we deze kunnen bezichtigen in de biocoop, maar de trailer laat al zien dat het 't wachten waard zal worden. Nou wil ik wel eens weten wat jullie er van vinden...Mij lijkt het weer een hele coole film. Vooral die gelaarsde kat is zo lief Leuke nieuwe sprookjesfiguren en ook weer oude bekenden, zoals mijn favoriet: Donkey! Hier nog meerdere vastgelegde beelden van de trailer:
\o/ Komt dees echt?? Deel 1 was echt meesterlijk vooral die karaoke extra Dees ga ik ook zeker kijken
Jazeker komt deze !!! Echt zo cool *heeft nu liedje in hoofd I like big butts and I cannot lie, you other brothers can't deny. Haha echt meesterlijk dit soort films. De kerel op het begin is misschien wat voor de Herbal Essence reclame
Shrek is zó vet...echt een van mijn favoriete films allertijde. Kan hem bijna dromen. Als ze dat kasteel binnengaan en zo'n houtending openklapt die de regels vertelt...'do not stand on the grass, tie your shoes, wipe your......face.' Even trailer downen!
ik heb hem ook gezien, hij word echt zo vet. ''the french pussy-cat'' en ''the role of an annoying talking beast is already taken in this movie'' geweldig! hehe die ridder heeft een beetje het zelfde haar als mij...
Die ezel is echt geweldig!! Ik heb laatst ook Ice Age gekocht, die is ook echt super! Wanneer komt dees in de bios?
Shrek, een van de allerbeste computeranimatie films ooit! Kan echt niet wachten op deze film, ik rolde van mijn stoel af van het lachen in de bios bij deel 1 (letterlijk!)
Puber, overschat rotbegrip voor ouders en mensen die alles denken te kunnen maken met als excuus dat ze in de puberteit zitten...
moet toch binnekort die dvd maar eens kopen... by the way, antonio banderas is erbij gekomen als de gelaarsde kat... übergoed!!!