Pakte dat jongetje met die resistance ring in de laatste scene nou bezem met de force ik heb ik me dat verbeeld?
Opnames van Episode IX zijn begonnen. J.J Abrams terug. Please word geen gigantische kut film zoals The Last Jedi.
Ik heb wel vertrouwen in JJ Abrams, maar ik zie niet goed hoe het nog 'te redden' valt na The Last Jedi. Het is niet alsof ze nog een film hebben om vertrouwen terug te winnen, this is it, last chance.
Mwa, ik vind het gewoon bijzonder dat je een sequel kan maken op The Force Awakens die zich net 10 minuten later afspeelt. Nu heb je met IX echt amper ruimte om iets te doen terwijl je een sprongetje in de tijd maakt van ong. 10 jaar. Dan nog is het bijzonder dat een film als The Last Jedi zo word ontvangen maar aan de andere kant de fanbase in tweeën splijt. Lijkt me overigens echt wel vreselijk dat je als regisseur van EPISODE VII zoveel tijd en moeite steekt in het opzetten van het verhaal ... en je opvolger schiet alles af
Over Jar Jar Abrams: Oei.... Argo, hell yeah! Geweldige film, spannend script. Justice League, oh....
Beter maken ze een keer een aparte trilogie over de Old Republic. Die intro filmpjes van BioWare, met SWTOR waren echt om te smullen.