[Film] The Hulk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DRAGONFLY, 10 jul 2003.

1. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat deze film net zo'n hit wordt als Spiderman? Ik persoonlijk denk dat hij dat niet haalt, maar ik wil hem wel zien. Het is immers weer een Stan Lee film..

2. ITNL

ITNL Guest

cool, deze film is zeker vet.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Haalt het niet nee, wel vet maar schijnt veel te verhaal te zijn. Hulk moet gewoon slopen en nog eens slopen!!!

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mwa spiderman was vermakelijk, maar zeker niet wat ik ervan had verwacht.. denk wel dat the hulk daarom beter zal worden.. het toont nu, in mijn ogen, meer potentie.. maarja we zullen het zien

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dit lijkt mij dus echt totaal niks!
    Gewoon een dikke groengekleurde reus die alles kapot maakt en dan moet er weer een held of heldin zijn en dan wordt het weer gered met liefde en iedereen wordt weer gelukkig en soms kan je nog verwachten dat het zogenaamd onverwachts eindigt dat hij nog steeds bruut is of whatever....

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    munch kan goed tekenen, maar of ze ooit een strip heeft ingezien :cool:
    over het algemeen zijn de strips van de hulk altijd best kwalitatief in orde geweest, de film orienteert zich ook eerst op de verhalen uit de strips.. dus in dat geval zou het nog best leuk kunnen zijn.. maar het probleem is, wat daardoor wel de film een beetje cliché zou kunnen maken, is dat het natuurlijk een begin is.. er moet eerst een hulk ontstaan.. dus dat is standaard.. dan moeten er karakters worden geintroduceerd, etc etc.. dus in dat geval zou je al een deel van het verhaal kennen, maar het is zeker niet juist om te zeggen dat het nix is.. :p

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhu uhu allemaal heel leuk en aardig.
    Lijkt me niks!
    PUNT :eek:

8. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met [munch]. ik vond spiderman al verschrikkelijk slecht, dus wanneer iemand zegt: "the hulk wordt echt stoer! mischien wel iets minder dan spiderman" heb ik er al helemaal geen zin in. en die special effects, man wat zijn computerbeelden toch lelijk in ECHTE SPEELfilms, ik bedoel ik vind explosies e.d. veel slechter en nepper eruit zien dan in de wat oudere films zoals Bad Boys ofzo, ook in de matrix reloaded vet veel slechte special effects. (Neo zet zijn stok op de grond en rent een rondje tegen wat agents, wauw, tis alsof ik een dreamcast spel aan het bekijken ben) ik word daar zo droevig van :mad:

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Dat waren toch geen slechte special effects?

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  10. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Met alle respect hoor, maar hoe kan je dat nou zeggen als je de film niet gezien hebt? Typische Nederlandse mentaliteit is dat; iets bij voorbaat al helemaal tot de grond toe afbranden.

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben zeer benieuwd naar deze film, en zal deze dan ook zeker in de bios gaan kijken.
    Maar, ik denk niet dat deze film het bij Spiderman haalt, alleen al omdat Spiderman een veel bekendere superheld is.

12. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    dus.. :cool: ik weet niet van welke planeet jij komt maar deze uitspraak slaat echt helemaal nergens op. Als jij graag deze films wilt afkraken met PRACHTIGE special effects dan ga je gang maar.. ik weet zeker dat niemand het met jou eens is. Spiderman verschrikkelijk slecht.. laat me niet lachen |:-
    Mare.. als jij heel je leven Western films wilt blijven kijken, dan moet je dat vooral doen. Laat deze opmerkingen voortaan achter je |:-

13. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is misschien een standaard verhaaltje, maar de film "titanic" is ook goed bezocht en iedereen wist van te voren ook al dat hij ging zinken.

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    haha, tja....daar zit wat in. Maaruh je gaat bij zulke films dan ook niet voor het verhaal, dat ken je wel (of niet dan ga je daar dus wel voor). Als ik er heen zou gaan (denk het niet) dan zou dat zijn om te zien hoe ze het hebben verfilmd, en de special effects vond ik er wel mooi uitzien in de voorstukjes, vooral dat stukje dat ie een tank weg slingert :D. Maar ga toch liever naar "Terminator 3: Rise of the Machines" :9 _O_ .

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Grootste aantrekkingskracht voor de niet fans van de hulk zijn de special effect natuurlijk in deze film. En hoewel die wel goed zijn (afgaande op trailers) hebben ze er wel een wat "serieuzere" film van gemaakt met een nogal lang opbouwende storyline, tenminste als ik de reviews moet geloven.
    Dit is iets wat dus ervoor zou kunnen zorgen dat de niet fans weg blijven. Wat in mijn optiek jammer is.
    Voor de hulk fans lijkt het me gewoon een waanzinnige film. Juist omdat ze het wat serieuzer aan hebben gepakt. Het is zo makkelijk om de hulk een komisch toontje te geven en het meer slapstick te maken. Ik heb ook in een review gelezen dat het gebrek daarvan als nadeel werd gezien. Persoonlijk vind ik het alleen maar goed. Ze zijn trouw aan de oude strips waarin de hulk wel degelijk een serieuze strip was.
    Ik ga er in ieder geval zeker heen.

Ik hoop ook dat de hulk een enorm succes word. Weet nog wel een paar andere helden waar een film van gemaakt mag worden ;) . Zoals Ghost rider :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb gisteren een documantaire gezien over de Hulk op V8. De film lijkt me dus echt drie keer niks. Iemand die hem al heeft gezien (niet in de bios) kraakte hem af, de krant hier kraakte hem nog erger af. Ik huur hem wel eens, maar ik denk niet dat ik het echt leuk ga vinden.

17. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat dat een DVD'tje wordt.. Ik ga liever naar Bruce Almighty!!

18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ghost rider is zeker vet, heb hem jammer alleen 1 keer gezien in de spiderman tekenfilm. Is er ook een aparte strip van?

Ik denk dat deze film in ieder geval betere specialeffects heeft dan spiderman. Helemaal realistisch zou de Hulk niet zijn, maar de echte fans zullen zich daar niet aan storen.

19. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien weet je het al, maar er is momenteel een film over Ghost Rider in produktie he? Kijk op www.imdb.com voor meer nieuws. De film word geregisseerd door dezelfde regisseur als Daredevil. Nicholas Cage gaat hem trouwens spelen.

Trouwens, wil je een andere goeie film zien dan moet je The Punisher kijken! Komt binnenkort op tv. Leuke, goeie film voor de liefhebber van deze comic. Nou ik toch bezig ben: er komt binnenkort ook een nieuwe film over The Punisher, alleen dan met een andere akteur. Die akteur met dat rossige haar,die met die haaien zwom en het overleefde, uit 'Deep Blue Sea' speelt dan The Punisher. Eigenlijk jammer omdat Dolph Lundgren hem goed gestalte gaf. Maar dat is mijn mening. :cool:

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Yep daar zijn ze al een tijdje mee bezig.. Maar ja als een film als de hulk b.v. flopt ofzo is natuurlijk altijd de kans dat ze zo'n project stoppen..
    Cage is een gerucht ;) het is nog niet 100 % zeker.. Ligt er namelijk net aan op welke site je kijkt..

Deel Deze Pagina