Voor de liefhebbers van de game the Thing: de film waarop deze game is gebasseerd komt zaterdag op tv. The Thing Zaterdag 21 juni om 23.10 uur bij SBS 6! Een groep Amerikaanse wetenschappers is op expeditie op Antarctica. De expeditie wordt verstoord door een groep Noren die zich nogal losbandig gedragen. Op onverklaarbare wijze stort de helikopter van de groep Noren neer. Het Amerikaanse team realiseert zich al snel dat een buitenaardse levensvorm die in andere lichamen treedt, is losgeslagen. Ze weten echter niet welke lichamen er in de tussentijd al zijn overgenomen. Amerikaanse sciencefictionfilm uit 1982. Rolverdeling: MacReady - Kurt Russel; Blair - Wilford Brimley; Nauls - T.K. Carter; Palmer - David Clennon; Childs - Keith David; Doctor Copper - Richard A. Dysart; Norris - Charles Hallahan; Bennings - Peter Maloney. Regie: John Carpenter.
kreeg nog een award voor goeie special effects, maar tis een oude film dus verwcht er niet te veel van
Er is WEL veel aan, ik vond em echt superspannend en kurt russel speelt lekker... Kan em echt aanraden, zeker rond die tijd, in een donkere kamer
Ooh, nou ja dan had ik het mis. Maar je komt me zo bekend voor met die avatar. Ik zal dan iig een zaterdag kijken naar die film.