[Film Tip] Man on the Moon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Messenjah, 8 jul 2003.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Man on the Moon

Donderdag komt om half 9 deze film op Net 5. Ik vind hem zeker een aanrader. Dit is wat tvgids.nl er over zegt:

Andy Kaufman wordt geboren op 17 januari 1947. Als artiest debuteert hij met het zingen van kinderliedjes in diverse clubs. In een van deze clubs wordt hij opgemerkt door manager George Shapiro, die hem een contract aanbiedt. Op een dag doet Andy zich tijdens een voorstelling voor als de louche Tony Clifton, die zeer grof is en beledigend tegen zijn publiek. Het publiek weet echter niet dat Andy Kaufman de rol van Tony Clifton speelt.

Jim Carrey speel Andy Kaufman. Verwacht geen Ace Ventura/Dumb & Dumber film, Carrey speelt hier een serieuzere rol.

2. Karelax

Karelax Guest

Carey speelt een serieuze rol maar, wel heeeel grappig zeker een aanrader en hier zie je maar weer dat Jim heel goed kan acteren.

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jim Carey on top. Ik heb deze nog niet gezien. Ga ik toch maar ff doen.

Zijn beste film vond ik toch echt dumb and dumber.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hier is hij echt heel goed, echt super vette humor. Je moet je ook bedenken terwijl je de film kijkt dat die Andy Kaufman echt bestaan heeft (bestaat?) en dat hij dus echt dat soort dingen deed. Men had echt een hekel aan hem toen.

5. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Andy Kaufman..Is dat niet die gup die in de sitcom Taxi
    speelde.. Latka of zoiets?
    Brrrrr, wat een eng, misselijk mannetje !
    Maar ik ga de film wel kijken, ik hou wel van Jim Carey.
    Vooral "The Truman show" vond ik erg goed en over deze film hoor ik ook veel goeds. Thx voor de tip.

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jim Carey kan goed serieus spelen, en meestal is dat ook erg mooi om te zien dus ik zal eens gaan kijken. Bedankt voor de tip

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    idd, en het leuke van Jim Carey is dat hij achter de schermen ook erg leuk is. Eigenlijk nog leuker dan in de films omdat het 'spontaner' is. (met awardsuitreikingen etc.)

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zit er teveel toeval in de film

Andy Kaufman is geboren op 17 jan

jim carrey ook

maar ik btw ook, maar ik speel niet in de film :D

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Droog! Ik wil eens wat info over die Andy Kaufman, volgensmij was dat echt een droge gast. Ik ga ff googelen.

10. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    In deze film laat Carrey echt zien dat hij ook de wat serieuzere rollen aankan in tegenstelling tot zijn laatste poging in Bruce Almighty. Deze laatste vond ik erg telleurstellend en had er wat meer van verwacht, vooral meer humor.

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Jennifer Aniston's borsten waren wel leuk:D

12. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Latka was net vet

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :{

Ik vond Bruce Almighty echt een zéér lauwe film (en dit woord is niet het koele hippe woord dat je de hele dag op Live! hoort :x). Matige humor, matig gebracht, ik werd er niet warm of koud van.

Man on the moon stond al een tijdje op mijn wil-ik-graag-zien lijstje, en ik ga hem zeker kijken zo. Carey is gewoon grappig, maar het blijkt weer dat hij beter is in een serieuze rol, anders wordt het gewoon over the top. The Truman show was ook geniaal!

14. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een stukje Man on the Moon gezien.. en ik vind hem echt niet leuk gewoon.. ook al heeft die gast echt bestaan.. het is gewoon irritant om naar te kijken. Jim Carrey doet het wel goed, maar het script is echt slecht..

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Heh, ik heb echt genoten, zeker één van de beste films die ik ooit gezien heb. Carrey vond ik erg goed! Alleen dat einde... Leeft hij nou of niet?!:D

16. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik helemaal mee eens, ik vind the Truman Show een geweldig goede film i.t.t. een heleboel andere mensen die Carrey alleen kunnen waarderen in een comedy.
    The Truman Show en Man on the moon zijn toch 2 van de betere (zo niet beste) films van Carrey.

Deel Deze Pagina