Of hij ooit zal komen??? Maar wie zouden volgens jullie de hoofdrollen kunnen spelen? B.V. Jacky Chan als Brad Wong
Zou wel lol zijn, maar dan moet ie n sterker verhaallijn en betere acteurs hebben dan MORTAL COMBAT the movie...hehehe die is in mijn ogen goed geflopt Zou wel kewl zijn though...alleen jammer dat alleen Bruce Lee Jann Lee kan doen omdat Jann Lee op Bruce is gebaseerd...maaryah niks aan te doen
Kikke man ik hoop dat heyt ALLA final fantasy word, je kan nooit realistisch die moves nadoen anders, dan word het semi crappy als mortal kombat GO COMPUTER GENERATED ANIMATIONS GO!
maar bij dit soort film heb je meestal onbekende acteurs, want waar haal je het geld vandaan voor 16 top acteurs cameron is
Cameron is lekker baby! Ze heeft een uitstraling waar je U tegen zegt. On the other hand, smaken verschillen. Maar toch vind ik haar jummie . Ik post dit maar snel, girly mag dit niet zien Ciao
Lucy Liu voor een rolletje van een van die aziatische schone En Kylie Minogue....ook lekkerrr (heeft al ervaring met Street Fighter)
Het is dan wel een reeds 3 jaar oude thread, maar daarvoor is de zoekfunctie. Power Unlimited meldde vandaag dat de eerste actrices van de DOA film bekend zijn. bron: Link
Na overleg met The Matrix wordt er door hem een nieuwe thread gestart in ASEL Met een goede startpost etc. -closed.