Wrong turn ik ben gisteravond naar wrong turn geweest, een film die me wel heel cool leek. toch viel ie mij best zwaar tegen het verhaal was zo simpel als wat...ook was de film niet echt eng. er zaten wel goede schrikeffecten in en gorige scenes(agent krijgt pijl door zijn kop, meisjes word gewurgd met prikeldraad ) maar over het algemeen vond ik hem toch niet zo goed als ik verwacht had...ook niet heel slecht ofzo...maar zeker ook niet goed..hij duurde ook heel kort: amper anderhalf uur... wat vonden jullie ervan?? (alleen reageren als je de film ook gezien hebt a.u.b
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens Het verhaal was in het begin al helemaal vertelt en toen was 't ruim een uur kijken hoe ze t uitwerken...was ook niet super innovatief M'n vriendin zat er wel helemaal in en vond em geweldig...maarja...ze is snel tevreden denk ik
ik heb hem in de sneak gezien, en tja.. vond het niet echt geweldig.. die mismaakte mannetjes waren zo nep..
dat vond ik juist een van de mooiste effecten uit de film! je kon nauwelijks zien dat die monsters nep waren, ik vond ze juist erg goed gemaakt. niet dat ze eng waren ofzo eerder grappig dat ene monster dat lachend achter een auto aanrent bijvoorbeeld:{ maar ze waren zeker niet nep!
BWAHAHAHAHAH WAT EEN POKKEFILM!!!!!!!!!!!!!! Oeh! Dat lucht op! Echt op het begin met de intro had ik zoiets van....Hmmmmm vetjes...vetjes....Mjaja...uhu...Maar toen ze elkaar tegenkwamen en in dat huis terechtkwamen had ik echt zoiets van...WTF?! Wat een gezwets! Echt zo ranzig mogelijk maken en dan maar denken dat je een goede film hebt?! Echt belachelijk gewoon. Toen ik dat 'monster' zag moest ik spontaan lachen...de zaal lachte nog mee ook, dat was wel weer vet Maar toen de pauze kwam...Ik tegen mijn vriendin: 'Zullen we gaan'? Jamaaaaar mijn ouders dan die vinden dan dat ik geld verspil bla bla bla...Dus ik zo van: Ja hie verspil je tijd dus kom we gaan. Dus wij gingen lekker naar huis! Echt bah! Ik had verkerd gekekenn op sneakpoint.nl
Nee, niet zo nep , nee ik bedoel, ze zijn gewoon zo niet realistisch, in het realisme waarin de film zich afspeelde, dat het nep was.. Ze lieten ze al veel te vroeg in de film in vol ornaat zien, dat je al meteen geheel zag hoe de creeps eruit zagen, en dat het gewoon echt niet paste.. maja.. Ik vind het idd zonde ,als je halverwege de sneak weggaat, van je geld.. Ik kijk hem altijd wel af, na de film wordt het toch pas meestal leuk in de stad , maja.. ik wou ook wel het eind zien
het einde van die film vond ik ook zoiets...echt triest... die monsters zijn zogenaamd hartstikke sterk, maar aan het einde van de film kan die vent ze ineens allemaal aan..ok, dat ie er een omverijdt kan nog wel...maar dat ie de andere 2 met vuist en bijl afmaakt..nou nee...en dan is ie ook nog eens in zijn been geschoten met een shotgun...hm
k heb die film ook gezien en k vond t ook niet echt bijzonder maar zoals eerder gezegt dat wurgen met prikkeldraad,die agent met die pijl en die oude man met 1 tand die met z'n flesje zat te knoeien vond k wel grappig.
Bij MTV hoorde ik juist dat het uberrealitisch is. En zo zag het er naar mijn mening ook uit. Maar een keer checken als hij op dvd uit is.
Ik heb em ook gezien, en naar mijn mening weer zo'n lekkere verhaalloze slasher. Daar hou ik nou van. Vond de actie scenes wel erg lekker. Zoals dat vrouwtje dat haar vriendje zoekt, schoen en oor vind en vervolgens gewurgd word.
de meeste van jullie vinden dus de actie scenes wel cool...maar wat vonden jullie eigenlijk van het einde van de film? ik vond het eigenlijk een beetje slap...een vent die geraakt is door een shotgun die ineens monsters die supersterk zijn zomaar in elkaar gaat slaan..