Soms als ik n filmpje wil kijken van DoA 3, begint het filmpje opeens te hakkelen Wie heeft dit probleem ook? En waar kan het aan liggen?
huub heeft dat probleem ook hij heeft dan in 1x een zwart beeld ervoor zal welke komen doordat hij de illegale versie heeft
Ik heb doa niet maar mn introfilmpje bij rallisport challenge hapert ook, en datzelfde filmpje op mn halo dvd doet t wel gewoon. Ik geloof dat er al vaker topics zijn geweest hierover, dus t zal wel vaker gebeuren, maar ik neem aan dat t met die dvdtjes te maken heeft. Wat ik me wel afvraag, is of dit ook met normale dvd's gebeurt, want dan zou t weer aan de xbox kunnen liggen, en das wel kloote. suc6 drmee
Moet je eens proberen pal60 uit of aan te zetten... Bij rallisport zie je dan gelijk verschil.. Ik had het probleem ook.. Ik weet alleen niet meer of hij aan moest staan of uit... Probeer het maar.
dan moet je pal60 AAN zetten.... Ikzelf heb ook 1x gehad dat een filmpje bij doa3 zelfs bleef hangen, en dat hij terug ging naar het hoofdmenu. MAar ik herhaal, dit is nog maar 1x gebeurd!
Bij een m8 van mij is zijn XBOX een keer vastgelopen, en THPS3 hapert heel soms Ik heb 1 keer ghad dat de demo van AMPED heel ffkes haperde. maar nog nooit met filmpiez ofzow Kan jouw xobx al zijn hitte wel kwijt? Staat hij niet boven op een ander warm apperaat? Staat hij een beetje vrij, en niet ingesloten in bijv. een tv kast? Door dat soort dingen kan hij overhit raken en dan gaat hij ook haperen
DOA3? ik heb hem zowel breedbeeld als gewoon gedraaid, maar bij mij draait ie toch echt perfect. In sommige filmpjes lijkt het me trouwens wel 'lekker' handig als ie soms even stil zou staan .