filmpje downen van deze site

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Xlord, 21 feb 2005.

1. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeerde net het filmpje van doom III te downen maar hij doet het maar niet.
    als ik doel opslaan als doe dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server.
    mis ik een programma? of doe ik iets verkeerd?
    weet iemand hoe ik ze(ik heb vaker het probleem dat ik filmpjes hier niet kan downloaden) kan downloaden?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Rechtermuisknop --> Doel Opslaan Als. :)

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat staat er inderdaad altijd bij... maar ik klik er gewoon op en dan download ie em gelijk hoor...

en hij zei trouwens dat dat niet werkte... my guess: download Divx...

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien net een inzinking van de server o.i.d., maar het bestand is gewoon beschikbaar. Gebruik je een download accelerator?

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even opnieuw proberen, klein serverprobleem momenteel waardoor de site soms even onbeschikbaar is.

6. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vet vaak geprobeerd en ik weet nie hoor maar heb ook in me post vermeld dat doel opslaan als niet werkt dus weet niet waarom 2 mensen allebij posten met zo'n antwoord :confused:
    nope gebruik geen download accelerator. en heb dat divx gezeik ook al gedownd en maakt niets uit.

7. ik kan de e3 demo van Brothers in Arms niet downen (ik gebruik opslaan als uiteraard)
    ik krijg telkens een fout melding:

'het volgende bestand kan niet worden gedownload:
    125 van www.xbw.nl

De server heeft uitgebreide informatie teruggestuurd'

kunnen jullie me helpen?

Edit: Ja dus, harstikke bedankt _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2005
  8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey,

Bedankt voor het melden! Ik weet nog waarom, we hadden de eerste Brothers in Arms filmpjes in de hele wereld en van Ubi moesten we die er afhalen (omdat grote sites altijd voorrang krijgen ;) ) en toen heb ik de link veranderd zodat niemand het kon downloaden. Nu heb ik 'm weer gefixed en doet hij 't weer!

http://archief.xboxworld.nl/game/795

Dus neem allemaal, alsnog een kijkje naar die E3 clip, maar goed die was nadat ik 'm had aangepast ook op andere sites te downloaden. Het leven is niet eerlijk... :)

Deel Deze Pagina