Eigenlijk zegt de titel al waar dit over gaat. Ik kwam dit stukje huisvlijt tegen terwijl ik wat doelloos aan het ronklikken was en ik dacht niet dat dit al een "algemeen bekend" filmpje was. Maar ja, wie ben ik, nietwaar? Enfin, klik snel hierheen voor dat onbestemde pakjesavond gevoel: http://media.putfile.com/Xbox-360-Being-Opened
hmm volgens mij heb ik hem in het forum al een keer zien staan ..maar goed blijft een leuk filmpje cool gifje
Echt een cool gifje inderdaad...... Ik heb het nieuws over de voeding niet echt meegekregen, maar de voeding is dus echt zo groot Thanks voor het filmpje..erg leuk
Het gaat eigenlijk helemaal nergens over, maar toch leuk. Van die kleine dingetjes waaraan je ziet dat hij er nu echt aankomt =D
Nice nou weet ik hoe het moet Maar wat is dat grote ding dat hij naast de xbox360 hield aan het einde van het filmpje?
Die kerel gedraagt zich niet zo oud als hij er uit ziet. Na de het uitpakken van de afstand bediening gaat hij ff met het bubbel papier spelen. (TIP) Als je niet genoeg geld hebt om een spel bij je 360 te kopen kun je altijd nog met het bubble papier gaan spelen.