Hey ik zoek een programmatje waarmee je filmpjes van een site kunt halen waarbij je geen ''doel opslaan als'' kunt doen alvast bedankt
Als dat niet kan dan willen ze dat waarschijnlijk ook niet, maar ik zou zeggen zoek even op google... (ik ga nu weer kranten lopen, laterssss.)
Pech, veel dingen als Youtube en dergelijke vallen niet zomaar op te slaan. Je zal dan iets moeten doen met screen-capturing op video-overlay.
Ik denk inderdaad dat je zo zou moeten doen als MAX zegt, Zal straks wel even kijken (men, ik moet nu toch echt even krantenlopen zeg...tsss)
Is een makkelijkere manier. Neem firefox en installeer de extensie VideoDownloader, daarmee kan je alle streams opslaan die op internet staan. Ideaal! www.videodownloader.net /edit: Hmm, hij lijkt niet te werken bij de rtl sites, vreemd. Youtube, Googlevideo enz. daarentegen wel.
Niet, tenzij je embedded AVI XML kan downloaden en offline bekijken. Zie dus mijn vorige opmerking. Nou, download dan eens de volgende URL: /system/video/wvx/components/shows/jensen/miMedia/2006/week23/donderdag_thursday_night_roulette.avi_plain.xml van de site van RTL... *edit* Zelf al geprobeerd; inclusief de aparte URL van de embedded videostream: Download ... Loading ... Error: Not a valid URL (http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,pro...hursday_night_roulette.avi_plain.xml/805.wvx).
ik wil het ook graag gebruiken maar wanneer ik het download met FireFox en dan installeer dan komt er een menuutje met de melding dat Videodownloader zal werken wanneer FireFox wordt herstart... maar ik klik dan FireFox weg en zelfs een reboot gedaan maar het komt steeds weer terug op: Na herstart zal videoconverter werken....
Hmm vaag, deïnstalleer het eens, en probeer het dan nog een keer. Anders heel firefox even opnieuw installeren, of je versie controleren.