ik heb windows xp, bij ravenshield en meerdere spellen happeren de filmpjes, ik bedoel hiermee de begin filmpjes, ik heb al van alles geprobeerd, Cracks:zodat ie niet van de cd hoef te laden enzo. Dit is mijn pc: amd 2100xp 512ddr gforce 4 ti 4200 windows xp Wie kan me hierbij helpen? alvast dank
heb je een virusscan of firewall draaien? Een virusscanner zou de snelheid van je pc kunnen beïnvloeden. Dit komt dan meestal doordat bepaalde drivers niet helemaal goed op elkaar af zijn gestemt.
ja ik heb 1 virusscanner draaien, maar als ik deze afsluit blijft het nog steeds happeren.moet ik niet dan wmp9 hebben? of zal dat ook nie helpen?
Dat zal niet zoveel uitmaken. Kijk eens wat je op de achtergrond hebt draaien. Vaak nemen deze programma's wel wat geheugen in beslag en zorgen ervoor dat games slechter draaien.
Wmp9 heeft niks te maken met de prestaties van de pc zelf, dus dat lijkt me sterk. Wat je kunt proberen is de nieuwe drivers voor je videokaart downloaden of anders het spel opnieuw installeren. verder weet ik geen oplossing. succes ermee
DirectX updaten zou kunnen helpen. Zorg dat je de nieuwste versie hebt, te vinden op http://www.microsoft.com/windows/directx/. /edit link aangepast, was de verkeerde.