filmpjes op 36O

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 36O, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 36O

36O Guest

ik was benieuwd of je ook gewoon filmpjes (van je pc, gebrand op een cdje) op je 360 kon zetten, en nee, ik bedoel geen illegale content (maar bijvoorbeeld de game-trailers die ik kan downloaden op xboxworld).
    Zou het wel jammer vinden als dat niet kon, bij de psp kan dit namelijk wel (al dan niet via cd) en hoogwaarschijnlijk ook bij de ps3.

Tevens wil ik er nog bij zeggen dat ik het raar vind dat je wel MP3's uit je PSP of Ipod wel kan luisteren op je 36O maar ze er niet op kan zetten.
    Moet je weer moeite doen om ze op cd te zetten en ze vervolgens weer te rippen (en als ze dat hebben gedaan in verband met veiligheid voor illegale content dan is die veiligheid niet bepaald goed ofwel?)

En waarom kan je je foto's vanaf je psp of digitale camera niet op je 36O zetten??? en kan dat wel via cd????

Naar mijn mening is de 36O nog niet zo goed op media gebied..........

2. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu precies je vraag? :confused:

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit kan niet, microsoft is wel bezig met een update/verandering dat je ook filmpje kunt streamen zonder dat je een media center pc hebt, maar gewoon met een pc met windows xp.

greetz wooly

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    [search]Dit is al vrij vaak aan de orde geweest[/search]. Het is en blijft een gamesconsole, voor al je entertainment in je huiskamer heb je in de ogen van Microsoft je Windows Media Centre PC. Die je dan kan linken aan je xbox om alles af te spelen op je tv. Je kan niks op de HDD van je xbox zetten buiten muziek, de xbox is ook niet gemaakt om je "media-centrum" te worden.

Maar zoals ik al zei, dit is al vaak aan de orde geweest en een eenzelfde discussie loopt hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79229&highlight=media
    Deze thread gaat dan ook op slot. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina