Ik vroeg me af waarom we op de frontpage niet gewoon filmpjes kunnen bekijken zonder ze helemaal te hoeven downloaden. Dat is veel makkelijker. Net zoals op gametrailers.com, of net als op het forum van XBW. En dat je dan ook nog de download kan gebruiken. Want soms kun je niet downloaden, bijvoorbeeld als je op een pc zit die niet van jou is.
dan zouden ze zoveel bandwidth moeten hebben, en dat kost hier wel wat in nederlands (en belgiƫ). daarom is het forum ook gehost in amerika
Bandbreedte sponsors mogen zich altijd melden. Verder kunnen we wel flash filmpjes hosten hoor die je meteen kunt bekijken. Feitelijk maakt dat niets uit, want downloaden is downloaden, het verschil met een flash of streaming video is dat je hem meteen bekijkt. Zal ook komen als er tijd is om dat te implementeren.
Ok tanx voor de reacties. En als ik ooit nog eens een miljard win in de loterij dan doneer ik een miljoen aan XBW.
Toch zullen mensen eerder een stream bekijken dan een filmpje downloaden. Het data gebruik zal dan dus omhoog gaan. Je zou wel gewoon materiaal van gametrailers kunnen tonen, het logo van hun staat er immers op dus dat kan geen probleem zijn. Gewoon een sectie maken met externe bronnen ofzo? Scheelt in bandbreedte en zo blijf je toch bij. Maar aangezien XBW haar eigen nieuws (her-)schrijft en niet alles klakkeloos overneemt denk ik eigenlijk dat ze dan ook geen externe bronnen overnemen
Thanks, je bent een engeltje. @LangeJan: Daar heb je gelijk in! Maar wij hebben niet de gave de verhoging in bandbreedte een-twee-drie te voorspellen, dus daar zouden we toch op moeten wachten. Liefst doen we natuurlijk onze eigen filmpjes posten... \o/