1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Hot Fuzz nog eens gezien, vond hem toch minder leuk dan de eerste keer. Het is eigenlijk maar een rare film, die echt nergens over gaat. :p

    Morgen naar The Hobbit in IMAX 3D! Heb er zin in. :D
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoe was Dredd in 3D? Heb toch een 3D tv dus wacht daar wel op ondanks dat de normale 1080p versie er al is.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik werd nieuwsgierig, dus:

    Event Horizon (Paul W.S. Anderson, 1997)

    [​IMG]

    Je zou bijna denken dat de Event Horizon echt tijd en ruimte heeft kunnen buigen, tien jaar naar de toekomst is gereisd en vervolgens een slap aftreksel van het op alle vlakken betere Sunshine heeft gecreëerd. Best aardig desondanks, maar niet meer dan dat.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, heb gewoon 2D gekeken. :p
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek een film in de trant van Law Abiding Citizen, iemand tips?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan zou ik wel DBZ Kai zien, daar hebben ze alle onnodige lange stukken er uit geknipt, doet ie niet 10 afleveringen over een spirit bomb maar een aflevering :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Next Three days (lijkt er best wel op)
    The International
    The Lincoln Lawyer
    Enemy of the State
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Lincoln Lawyer nog niet gezien, ga ik nu downloaden. Thanks!

    The Next Three Days was echt een hele vette film btw ;)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
    DBZ Kai is kut.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    In vergelijking met Judge Dredd uit 95 is dit gewoon een meesterwerk. Schijnt tevens behoorlijk dicht tegen de comics aan te liggen, itt Judge Dredd.

    Jammer dat de film het heel slecht gedaan heeft in de bioscopen, want er waren plannen voor vervolgen met grotere verhaallijnen etc. Die zullen er waarschijnlijk nooit komen :mad:
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoop van wel, want ik heb ook erg genoten van Dredd.
    Itt Judge Dredd, met Stallone... Wat een aanfluiting was dat zeg.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    The Godfather

    Het was alweer 6 jaar geleden dat ik hem voor het laatst zag. Kon me aanvankelijk niet veel meer herinneren, maar tijdens het kijken van de film kwam alles geleidelijk aan weer terug. Wat zo bijzonder is, is dat The Godfather de basis voor maffiafilms legde én dat de films daarna hem nog steeds niet hebben weten te overtreffen. Alles is echt spot-on in deze film.

    The Godfather: Part II

    Herhaalt veel van de geweldige punten die The Godfather had en doet dat met verve. Eén ding waar ik me wel aan stoorde was de opbouw van de film. Die was in mijn optiek een beetje rommelig terwijl die in deel 1 echt perfect was. The Godfather II vertelt namelijk het verhaal van de rise of Vito én van het heerschap van de nieuwe Don Michael Corleone. Voor mij voelde het alsof ik tussen twee films aan het switchen was, waarbij de vaart er een beetje uit raakte omdat beide delen soms wel erg lang door gingen zonder dat het echt nodig was. Daardoor was de opbouw minder goed en minder zichtbaar. Jammer. Wel wat minder dan deel 1 dus.

    Rebecca

    Jonge, naïeve vrouw trouwt met rijke man die in enorm huis woont (Manderley). Echter rust de vloek van een eerder omgekomen ex-vrouw 'Rebecca' over het huis en zo'n beetje iedereen die erbij betrokken is. Gaandeweg het verhaal komt de invloed van Rebecca telkens meer terug, wordt de jonge vrouw gek van de druk en blijken er, naast de geliefdheid van Rebecca (vooral bij de sterk gespeelde dienstvrouw van het huis Mrs. Danvers), ook diepere, duistere dingen onder de oppervlakte te zitten.

    Deze film is echt weer een suspense-thriller met een sterk verhaal zoals Hitchcock het zo goed kan. Cinematografisch is hij voor de tijd ook echt goed. Het was nota bene 1940 en soms vond ik het nog best mooi ook. Ik miste de chemie tussen de twee personages wel een beetje, al twijfel ik of die wel bedoeld was. Het kwam echt over als een faal-huwelijk. Verder ergerde ik me af en toe wel aan wat oubollige dingen en kwam ik er wat moeilijk in.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik vond destijds eigenlijk alleen de stukken met De Niro fantastisch in Part II. Eigenlijk nooit wat van Michael gevonden sinds II, vond hem echt fucked up geworden. Sowieso binnenkort maar II en III kijken. Laatst aan I begonnen maar andere twee nog niet gezien.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The hangover 2 gezien. In plaats van Las vegas als locatie vindt nu alles plaats in Bangkok. Leuke film.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Cloud Atlas na 5min uitgezet. Totaal niet mijn ding en geen zin om daar 3u naar te kijken.

    House at the end of the street
    Tegenvaller. Had wat meer slasher horror verwacht, maar dat is het niet bepaald. Lange tijd gebeurt er niets tot bijna niets en pas het laatste kwartier is aardig.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben Dredd aan het kijken. Deja vu, lijkt erg veel op The Raid :9.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Even mijn eigen comments erbij gezet.
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ted: Gewoon een leuke film voor de zaterdagavond met wat vrinden en vrindinnen. Vooral leuk voor de mensen die alle jaren 80 verwijzingen begrijpen. Evengoed vermakelijk hoor, maar je ziet wel wat de doelgroep is.

    Looper: Net gekeken; viel mij hartstikke mee. Ik had echt een hersenloze actie film verwacht, maar het viel best mee. Gelukkig geen echte achtervolgingsscènes and whatnot. :) Aardig verhaaltje, lekkere tempo, leuk gefilmd en vooral goede acteurs. Dat kind ook! Vaak zijn die kinderen zo ongeloofwaardig in films, maar deze was wel oke.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Waarom?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kind speelde enorm sterk. Heb genoten van die film. Prima acteerwerk sowieso en het verhaal zat goed in elkaar. Niet te simpel en ook geen onverklaarbare gaten (wat nogal eens kan gebeuren als je met timetraveling aan het kloten bent in een verhaal). Ja, goede film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina