films downloaden wanneer je m al gekocht hebt.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 10 aug 2003.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    vraagje, ik ga binnekort op kamers...en heb een hoop leuke videobanden als T2 en een heleboel andere classiekers die ik niet kan afspelen vanwege het feit dat ik geen videorecorder meer heb. Toch zou ik ze graag willen houden, door ze simpelweg op mn computer te zetten...maar daar komt de grap, hoe zet ik een videoband op mn compu? heb geen hardware enzo....

Weet iemand waar ikdeze een btje snel kan downloaden? het is namelijk niet illegaal wanneer je de film al hebt...ik heb er immers al oor betaald. Ben nu bezig op kazaa maar dat is echt niet te doen. Heeft btw niet gigantisch veel haast...ben pas over 1.5 week wegggggggggggggg :p

2. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Een video op je computer zetten zonder hardware kan natuurlijk niet 8) . Mij lijkt me de beste oplossing gewoon een goedkope videorecorder te kopen;) .

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    whehe...ik ga op kamers...denkje dat ik t breed heb ofzo!! 8)

Als t gratis kan doe ik dat natuurlijk liever heh..nog ff de adsl van je ouders gebruiken :9

4. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    SLUITEN A.U.B ,Het blijt illigaal!!!

/Mod DarkwingDuck: Dit bepalen we zelf wel, met hier gaan lopen schreeuwen schiet niemand iets op, gebruik dan liever de "meld dit bericht" functie.

5. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    blijft.....

/Mod DarkwingDuck: Geweldige uitvinding, die [​IMG] knop, vooral om typfouten te verbeteren. Misschien een tip: lees het beleid eens door, daar word je wijzer van...

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    helemaal niet, ik heb ze gekocht, en ben jij een moderator ofzo??

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de orginele hebt (lees: zelf legaal hebt) mag je de filmen op je pc zetten als 'back-up'.

P.S.: Gebruik de volgende keer de edit functie.

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Het hoeft niet zo duur te zijn, gewoon 2dehands ofzo. Ik heb er net al eentje gevonden voor 10 euro op marktplaats. Het scheelt je nog een hoop moeite ook.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Is allemaal wel leuk 2de hands...maar dan moet ik daar wel tijd voor hebben...ben vanaf morgen weer fulltime aan de bak :mad: plus dat ik dan langs zon harry moet om m op te halen...plus dat t weer geld kost (vakantie is duur uitgevallen weetje :9 ) plus dat zon ding er niet uitziet in mn toch al zo kleine kamertje.........

hoop toch echt op een betere optie poorten of downloaden ofzo...

Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  10. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Als je dat programa zegt is het illegaal maar ik zal je een PM sturen :cool:

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    De simpelste oplossing is gewoon een interne dvd brander kopen en dan eventueel software erbij kopen. Andere opties zijn er niet !

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    whaha...t zijn videos...zal die ook passen :9

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we het braaf over conversies van videoband <> PC houden en dus niet over een goeie download methode gaan hebben, laat ik 'em open:).

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    daar heb ik t over botten|NL :9

Mn intenties zijn oprechtttttttttt8) nu de uitvoering nog :mad:

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ....:eek:

Dan gewoon naar een tweedehands winkeltje gaan en daar een video recorder op te kop tikken voor 20 euro, of heb je geen tv 8) ??

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb ik dat eerder gehoord;)

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wow F0ck gewoon spontaan overheen gekeken :p ! Nee maar ik zou nu stoppen met poste in deze thread anders wordt het een chat sessie. Je hebt gewoon niet veel mogelijkheden eigelijk maar een ''goedkopen'' en dat is die van 20 euro ;) !

18. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kun je nu je nog thuis bent niet gewoon je video aansluiten aan je pc, net zoals je een videocamera aansluit aan je pc en het spul overpompen? Ik zeg maar wat hoor, maar ik denk wel dat het kan. Als je zelfs LP's kan overgooien dan moet dit toch ook kunnen? :)

19. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    een grafische kaart met een video in:)

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Edonkey :)

Deel Deze Pagina