Films kijken via externe HD op je xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Speedball, 1 dec 2011.

1. Speedball

Speedball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb 2 maanden geleden een samsung s2 externe harde schijf van 640 gb gekocht, daar alle family guy seizoenen op gezet en vervolgens gewoon gekeken via mn harde schijf op mn xbox.. nou ben ik deze harde schijf kwijt geraakt maar heb precies dezelfde weer opnieuw besteld. Weer alle family guy seizoenen erop gezet ( en wederom ook andere series en films ) maar in een keer staat er als ik 'm op mn xbox probeer te openen niet meer de mogelijkheid om op portable device te drukken... alsof ie em niet pakt, iemand een idee ?
    thanksss

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Hoe heb je je hdd geformateerd? Fat32, NTFS. Misschien dat daar iets mis gegaan is? Zou het anders niet weten.

Je kan btw ook gewoon al je films etc van je computer naar je xbox streamen als je een wifi netwerk hebt. Stream alles van mn Mac naar mn xbox, geen gedoe meer met losse hdd's etc.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet alle bestandstypes worden ondersteund ... dus ook daar moet je op letten

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.968
    Het beste kan je gewoon .avi files hebben. Verder moet je er idd op letten of je harde schijf niet FAT32 of NTFS geformatteerd is. Ik had eerst NTFS, herkent je Xbox hem dus niet. Bij FAT32 wel.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dan zit je aan een max bestandsgroote van ruim 4 gig. Het beste kan je hem HFS+ formatteren :)

Deel Deze Pagina