1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net dus The Messenger gezien. De film gaat over een man in het US Army (Harrelson) die de overlijdensberichten van militairen aan de families vertelt, zo we dat kennen uit de oorlogsfilms. Hij krijgt een nieuwe collega, een jonge oorlogsveteraan (Foster). De film duurt ongeveer een uur. De eerste helft van de film gaat over het werk van deze twee mannen, die helft vond ik het sterkst. De manier waarop zij de berichten moeten geven, hoe ouders of geliefden reageren.. De tweede gaat meer over de persoonlijke problemen van beide hoofdrolspelers. Erg goed geacteerd, maar ik vond het net wat minder interessant. Woody Harrelson is een fantastische acteur en dat laat hij ook in deze film zien (Oscarnominatie o.a.). Hij krijgt een 8.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Inception krijgt hoge cijfers op IMDB en op Rottentomatoes is de voornaamste kritiek dat het ingewikkeld is...ik ben erg benieuwd.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net op RTL 5, The Ringer.

    Met Johnny Knoxville, erg leuke film! Niet heel speciaal maar erg goede humor als je een beetje van leedvermaak houdt :+.

    7/10
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Yep, leek me ook al erg toffe film. En ook de pro filmcritici zijn er erg over te spreken:

    http://www.empireonline.com/reviews/review.asp?FID=136118

    Dat is wel een bios bezoekje waard.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ingewikkelde valt wel mee. ik heb hem in bangkok gezien in het engels met thaise subtitles en snapte hem op een paar momentjes na eigenlijk helemaal. Wel een erg goede film btw.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ga ik ook echt nog wel doen :)

    Damn hij was goed he! Beschreef ook op een goede manier wat ik zo leuk vind aan backpacken en hoe moeilijk het is een balans te vinden tussen 'weg zijn van alles' en 'de bewoonde wereld nodig hebben' ..

    Gisteren 'a single man' gekeken. Het verhaal gaat over een homofiele leraar die zijn vriend is verloren. De film verloopt langzaam maar dat past uitstekend, daarnaast ontzettend mooie beelden en bijpassende muziek. De emoties in het verhaal komen oprecht over wat mede te danken is aan het sterke acteerwerk van Colin firth. Het geforceerde einde was echter een domper en veel te melodramatisch. Zonde.

    waarschuwing: zoenende mannen. Even voor het publiek hier dat dat niet aankan :+

    7,5

    [​IMG]
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zoenende mannen kan ik mee leven, maar Julianne Moore? :'-( Ik kijk standaard geen films meer, waar zij in meespeelt.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus een film zoals Children of Men zou je nooit kijken omdat zij daarin meespeelt? Dan mis je toch wel een aantal hele goede films... 8)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, ik probeer haar zoveel mogelijk te vermijden. :+ Het is altijd tranen met tuiten als zij in beeld komt, vind dat mens vreselijk irritant.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Public Enemies

    Gisteren maar even Public Enemies gezien. Had er veel van gehoord, maar hij viel me toch enigsinds tegen. Het is zeker geen slechte film en ik krijg door het kijken van de film echt zin in Mafia II, maar meer dan een 7 is het niet waard

    7/10
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    True, die stem :'-(

    Maar ik zou er geen film voor skippen zoals Children of Men :D
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En d'r kop. Alsof ze constant moet huilen. Echt, ik kan me nu geen enkele film bedenken waarin ze een beetje vrolijke rol speelt. Altijd is ze verdrietig. En dat kan ze helemaal niet acteren, vind ik. 8)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ze doet de rol dikke prima anders. Gewoon kijken die film ;)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Predators
    Eindelijk weer een SCI-FI film met één van mijn favoriete monsters in de hoofdrol. De film is best vermakelijk maar word nooit echt spannend. Heel veel potentie maar het komt er nooit echt uit. Best jammer!

    Hoe dan ook erg vermakelijke actie ... Slechter als Predator 1, beter als deel 2 en VEEL beter als de hele Alien vs Predator reeks.

    7/10
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Predator 1 valt dan ook niet te overklassen.

    'GET TO DA CHOPPA!'
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Knight and day gekeken in de bios

    7/10 erg vermakelijke film , net genoeg humor. Wel vaak erg over de top maar dat is altijd zo met dit soort films.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is natuurlijk een mening. Vond het een geweldige film. En ik kende het verhaal van die jongen ook helemaal niet dus wist ook niet wat er ging komen. Denk dat dat het ook goed maakte. :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    nee dat is niet de geniaalste quote..dat is:

    'DUDE, UR BLEEDING!'
    'I AIN'T GOT TIME TO BLEED.'
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina