1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, dacht heel even dat Thijs van den Brink de hoodrol speelde in deze film :lol:

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=...ge=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:15,s:27&tx=47&ty=86
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    The Expendables
    Gewoon tof. Moest vooral lachen toen Statham achter z'n machinegun in het vliegtuig ging zitten haha, en toen Terry later in de film aan kwam zetten met een enorme automatic shotgun.

    7/10
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    The Next Three Days

    Had het niet verwacht maar het is echt een goede film :eek: Geweldige combinatie van actie, drama en spanning. De rol van 'John' was echt geknipt voor Russel Crowe.

    Ga niet teveel in details, als je van ontsnappingsfilms houdt moet je deze gewoon gaan zien.

    Als ik een cijfer zou moeten geven wordt dat toch wel een ruime 8.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pi

    Als jongetje van 10 werd ik al gedwongen om deze film te kijken(m'n pa is nogal fan van die Aronofsky, ook Requiem for a Dream heb ik op jonge leeftijd al moeten kijken 8)), vond het toen maar een bizarre film. Nu kan ik het toch zeker wel waarderen.

    Het gaat over een wiskundig genie die op zoek is naar een bepaald patroon(een 216-cijferig getal) dat in het universum te vinden is waarmee je alles kan voorspellen. In die zoektocht raakt hij compleet geobsedeerd met dit getal, raakt hij helemaal paranoide en zitten er meerdere groepen achter hem aan om dit cijfer te achterhalen. Op de een of andere manier wordt deze paranoia en obsessie heel goed in beeld gebracht en komt het erg geloofwaardig uit. Je voelt het echt, dat maakt deze film ook zo goed, het hele sfeertje(de film is ook in zwart-wit) dat overgebracht wordt naar de kijker.

    8.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    O die staat al heel lang op mijn lijstje inderdaad. Toch maar eens kijken snel. :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    'Ook Requiem for a Dream heb ik op jonge leeftijd al moeten kijken'


    Geniaal 8)
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem wel gezien maar ik kan daar slecht tegen. Ik word zelf ook helemaal lijp bij die koelkast. Zelfde geld voor trainspotting met die baby! Niet mijn type films.
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Was begonnen aan The Lovely Bones, wilde hem eerst niet kijken maar toen ik zag dat ie van Peter Jackson was wilde ik toch een poging wagen. Maar na 50min had ik niet veel zin meer om nog eens 80-90min te kijken. Zag er allemaal wel mooi uit.

    Toen ging ik Takers kijken, nieuwe film met o.a. Chris Brown & T.I. ( 8) ). Film stelt niet veel voor, beetje standaard cliché verhaal. Eerste deel van de film vond ik verwarrend, beetje afgeraffeld. Vanaf de 2e overal werd het wel boeiender om te kijken, veel actie. Maar verder gewoon matige actiefilm.
    6 / 10
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Mischien nu? :cool: :thumbs:
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet het ook echt zo zijn dat ze naar een vakantiehuisje gaan?
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Cabin Fever, The Texas Chainsaw Massacre, Wrong Turn, Last House on the Left, The Hills Have Eyes, The Ruins? :9
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45


    Nee maar beetje dat genre :cool:
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Valentine, I know what you did last summer, Reeker , Hatchet , Evil Dead :cool: , Urban Legends , Eden Lake
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe heet ookalweer die films van die meisjes die 1 voor 1 worden vermoord door een of andere gast met een kap op. Die meisjes wilden een grap uithalen met een ander meisje , maar die ging toen perongeluk dood ofzo. Pas een jaar oud ofzo die film.

    Jezus nu ik dit typ bedenk ik me wel dat er echt 100 van dit soort films zijn 8).
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    EN moeten het amerikaanse jongeren zijn?

    Want als dat geen must is moet je Dod Sno gaan kijken :D
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    I Know What You Did Last Summer?
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha nee, het is een recentere film. Was vorig jaar nog in de bios.
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorority Row :9

    Ohja nog één, Wolf Creek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina