1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Tof hé!?

    Ik heb trouwens eergister Frozen gezien.
    Wat een kutfilm, zeker geen aanrader.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die was inderdaad vrij brak, dat einde was ook zo enorm standaard. Op zich wel droog wat er gebeurde nadat die naar beneden was geflikkerd, maar daarmee is alles ook wel gezegd, vreselijk trage film.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand deze al eens gezien? Vrienden maakten tijdens training een grapje (denk ik?) over dat ze van deze film een boner kregen, dus snel even opgezocht thuis. Nou, is het wat jongens, iemand die hem al gezien heeft? 8)

    [yt]IX8fKLjC__c[/yt]
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    True Grit

    Nieuwste van the Coen Brothers.

    Ben zelf niet zo bekend met de regisseurs, maar wat een lekker sfeertje weten ze neer te zetten! Ik vond het tempo van de film ietsje te laag, maar ik denk dat dat grotendeels aan mij lag.
    Verhaal was verder heerlijk.

    8/10
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord... Sick! 8)
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Deel deze mening wel grotendeels, actie kwam pas wat later op gang, maar dan ineens is het ook wel vol actie. Gewoon goed in elkaar gezet en goede shots er tussen, die de sfeer van de film goed in elkaar zet.
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja was leuk!
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup ik heb 'm gezien, paar maanden geleden. Zonder twijfel de slechtste film die ik ooit heb gezien. Alle 'goede' shit zit in de trailer, de film zelf is anderhalf uur aan nutteloze doodsaaie hersendodende opvulling.

    Echt níks is goed aan die film; het acteren, het camerawerk, de muziek (misschien als dat erin zou zitten :emo:). Kijk de trailer, dat bespaart je anderhalf uur van je leven en is een stuk leuker.
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Vanavond Rescue Dawn gezien van Werner Herzog.

    De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal gaat over een piloot die aan het begin van de vietnam oorlog uit de lucht wordt geschoten. Je volgt zijn verblijf in de jungle. Ik vond het een erg aangrijpende film. Het is zeker geen makkelijke wegkijker maar een rauwe afspiegeling van oorlog. Het is een aanrader.

    8/10
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem een tijdje geleden gezien, echt een vreselijke film. Het is ook echt sick dat je hier een boner van krijgt. 8) Ik kan me ook echt geen kuttere situatie bedenken dan waar dat vrouwtje op het einde zich in bevindt. :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet dat mensen zulke films kijken. Dan is er toch iets mis met je.
    Vind ik van iedereen die horror kijkt eigenlijk. Zal nu wel wat mensen boos maken maar screw it. ;)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Er is toch echt een verschil tussen scary horror en dit. Net als bij Saw eigenlijk. De huidige Saw films is totaal niks engs aan, het is alleen maar gore...
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Terwijl de eerste SAW echt goed was. Jammer dat de rest ongelofelijk faalt. Er zit trouwens zoveel verschil in type horrorfilms dat ik je nu wel erg kort door de bocht vind..
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het hetzelfde eigenlijk. In alle films worden mensen afgeslacht en in de een is het iets meer sadistisch dan de andere. Maar het blijft in principe hetzelfde.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn inderdaad wel tig van dat soort horror films.

    Al vond ik bv, eden lake en last house on the left erg goed. Al gingen die films ook redelijk ver.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    After Life
    Hele aparte film. Weet nog steeds niet hoe het nou echt zit, helemaal het einde draait het allemaal weer om. Heel vaag, maar verder wel een ok film. Als je van films houd die vaag zijn en eigenlijk nooit het antwoord geven hoe het echt zit dan kan je deze ook wel eens es zien.
    6,2/10
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Grave:

    [spoiler1]Is dat die film waar iedereen is overleden in een vliegtuigcrash ofzoiets en dat de hoofdpersoon allemaal dode ziet en pas op het laatst beseft dat hij/zij zelf ook dood is?[/spoiler1]
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nog een keer Inception gekeken. Ik snap nu eigenlijk totaal het nut niet van het einde:

    [SPOILER1]Er wordt gespeeld met het feit dat hij misschien nog in een droom zit. Maar met voorkennis zag je eerder in de film dat hij in dezelfde 'laag' zat, waar zijn totem wel gewoon omviel. Waarom zou hij op het einde in dezelfde laag dan opeens niet omvallen? En als we opeens gaan zeggen dat hij tussendoor opeens in een droom is gestopt, zou dat gewoon een enorm plothole zijn. Conclusie: Nu is het einde voor mij eigenlijk nog slechter dan het al was. :lol:

    Edit: Alhoewel. Het kan natuurlijk ook puur zo gedaan zijn, omdat hij er nu niet meer om geeft in welke realiteit hij zich bevindt. Hij is nu met zijn kinderen en het maakt hem eigenlijk niet uit of het een droom of niet is.[/SPOILER1]
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inception is sowieso niet zo goed als iedereen beweert.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, niet met een vliegtuig crash. Maar wel een zelfde soort verhaal als ik dat van jou lees. Zij is idd dood, of niet dat is dus niet echt duidelijk. Ene moment denk je dat ze wel dood is en de andere keer niet en tot het einde weet je niet hoe het echt zit. Maar zal het verhaal niet spoilen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina