1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeker.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De film is meer dan 'oké' in mijn ogen. Alleen zorgt het er wel voor dat in de eerdere delen een paar dingen niet kloppen. Of je kan zeggen dat ze in First Class niet kloppen.
     
  3. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al Green Lantern gezien? Lijkt me wel oke.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    schijnt behoorlijk ruk te zijn, maar zelf nog niet gezien :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het ook een vette serie. Weer eens wat anders dan al die slappe comedy. Ik zit nu halverwege seizoen 2.

    In die laatste aflevering die ik gezien heb belde Don's vrouw naar hem op kantoor dat ie niet thuis hoefde te komen omdat ze wist dat ie vreemd is gegaan met die vrouw van Jimmy Berrett.
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit zelf nog te twijfelen om seizoen 4 te halen of nog even te wachten (heb nog wat andere series liggen), maar het einde van seizoen 3 maakt me wel benieuwd naar hoe het verder gaat in seizoen 4.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Thanks voor de tip man! Net klaar met kijken en heb echt genoten! :)
    Als je Taken vet vindt dan ga je deze ook zeker waarderen.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Super 8

    Concept is super vet. Was ook zeer benieuwd mede omdat de film geproduceerd is door Steven Spielberg. Film begon ook goed. Wat kids die een film proberen te maken bij een station. Daar crasht een trein en dan begint alle ellende.

    Helaas was het einde echt een tegenvaller.
    Echt veel te 'feel good' en het leek wel of het budget op was. Echt heel het einde wordt in 10 minuten weg gepropt.


    [yt]vpzUCA5i6zY[/yt]
    6,5/10
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hm ik ben ook best benieuwd naar die film. Spoiler nog maar even niet lezen dus.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch apart en dom dat die hier in Nederland pas 11 Augustus in premiere gaat waar het in US in Juni was. Dus nu al DVD screeners te vinden zijn van Super 8. En dan zeuren dat bioscopen zo slecht draaien..
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat bioscopen slecht draaien is een fabeltje. Ze maken meer omzet dan ooit. Maar ze kunnen het altijd leuk brengen, de bezoekers aantallen neemt af, maar de omzet neemt toe. Tsjah nogal logisch als ik zie dat ik voor een kaartje 14 euro kwijt ben 8)

    Dus ze maken meer omzet dan ooit. Maar geven het kopiëren etc de schuld van de verminderde bezoekers aantallen, ipv eens te kijken naar hun gigantisch gestegen prijzen. Vroeger ging in regelmatig naar de bios, maar kom er nu nog maar 1 a 2x per jaar, vindt het gewoon asociaal duur, en helemaal als je dan tijdens de film ook nog mateloos aan mensen irriteert en het personeel nergens te zien is.. wat je tenminste mag verwachten voor je geld.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Was er zelf ook heel benieuwd naar. Film heeft op zich wel mijn verwachtingen waar gemaakt alleen vind ik het einde erg jammer:mad:!
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... niet opgelet tijdens het kijken van de film dan? Of ging het niet zoals je het in gedachte had? :+

    Vond het feit dat het dit keer een Alien was die gewoon naar huis wou gaan wel boeiend. Normaal gesproken is het altijd een Alien die de pijp uit gaat maar dit keer dus niet. Eerlijk gezegd was het ook ET 2.0 ... maar dan in een modern jasje. Heerlijke schrik momenten en de manier waarop het "wezen" gebracht word is goed uitgewerkt.

    Vond Super 8 overigens WEL een verrassende film. Subliem acteer werk door die kids en de manier waarop er met bepaalde situaties omgegaan word is ook echt top. Special Effects waren ook echt op de juiste momenten gebruikt. Het geluid is overigens ook echt gaaf om naar te luisteren ... Toen ik dat "ding" voor het eerste hoorde dacht ik ook : "Wat de neuk is dat?".

    Het einde is wel "feel-good" ... ach, de film werkt er zelf ook naar toe dus echt onverwachts kwam het niet.


    8/10
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Wolverine anders vele malen leuker dan X1 t/m 3. Alleen jammer dat ze Deadpool hebben verneukt.
    First class vind ik trouwens ook beter dan 1 t/m 3.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach, X-MEN Origins : Wolverine had veel beter kunnen zijn. Vooral als je ziet hoe "grof" Wolverine eigenlijk was / is in zijn jongere jaren. Vond het maar een gerushte film. Computereffecten die gewoon niet af zijn? Kijk maar naar de half-zwevende klauwen van Wolverine.

    Toen ik dat filmpje van de game zag ( voordat we ook maar IETS wisten van de film ) ... had ik zoiets van : "Ja! Die film ga ik kijken!". Dat was ook al snel veranderd. Deadpool, wat hebben ze met je gedaan!? :'-(:'-(
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup, maar al die comic films zijn voor kids vanaf 12. Je ontkomt er helaas niet aan, dus met dat in m'n achterhoofd vond ik het dus wel tof :)

    Trouwens, als die Deadpool film er nog komt, wordt die wel 16 plus en compleet los van wat ze in Wolverine hebben gedaan. Maar goed, voorlopig zit Reynolds nog te kloten met de Green Lantern..
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister it happened one night gezien, grappig verhaaltje maar dat was het ook wel een beetje. Heb nu de hele imdb top 150 gezien (op harry potter na, aangezien ik nog geen enkele hp heb gezien :+ )

    Ben er nu wel een beetje klaar mee met die imdb top250 lijst, heb alleen nog A Streetcar Named Desire liggen en kijk misschien Festen en Letters from Iwo Jima wel een keer.
    tenzij iemand me nog een van de overige 44 films sterk kan aanraden:
    153 Notorious 1946
    155 Ikiru 1952
    156 The Grapes of Wrath 1940
    157 Gone with the Wind 1939
    158 Sunrise: A Song of Two Humans 1927
    162 Le salaire de la peur 1953
    165 The Big Sleep 1946
    171 The Manchurian Candidate 1962
    172 The Best Years of Our Lives 1946
    181 Diaboliques, Les 1955
    183 Gandhi 1982
    186 Judgment at Nuremberg 1961
    189 The Night of the Hunter 1955
    191 8½ 1963
    193 Battaglia di Algeri, La 1966
    195 The Killing 1956
    198 The Hustler 1961
    199 La strada 1954
    200 Dial M for Murder 1954
    201 Persona 1966
    202 Who's Afraid of Virginia Woolf? 1966
    206 The Wild Bunch 1969
    207 Stalag 17 1953
    210 Fanny och Alexander 1982
    211 La passion de Jeanne d'Arc 1928
    212 Kind Hearts and Coronets 1949
    214 Barry Lyndon 1975
    220 Sherlock Jr. 1924
    224 Rosemary's Baby 1968
    225 lNotti di Cabiria, Le 1957
    228 Manhattan 1979
    232 Roman Holiday 1953
    234 Rope 1948
    235 Patton 1970
    236 The Man Who Shot Liberty Valance 1962
    237 Sleuth 1972
    238 loading poster Ip Man 2008
    240 His Girl Friday 1940
    242 Duck Soup 1933
    244 Jodaeiye Nader az Simin 2011
    247 Tokyo monogatari 1953
    248 Stalker 1979
    249 Harvey 1950
    250 La grande illusion 1937
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Deadpool is een project dat Reynolds zelf erg graag wil doen, aan hem zal het niet liggen denk ik zo. :)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, maar hij heeft wel contracten. Ook voor 2 eventuele sequals voor Green Lantern. Dus als ze daarmee aan de slag gaan zal dat voorrang hebben. Daarnaast lopen ze de hele tijd te kloten met het vinden van de juiste regisseur.

    //edit; ergens wel jammer dat Adam Berg het niet meer gaat doen. Dit filmpje van hem vond ik wel impressive:

    [yt]lQ3D4CqHbJM[/yt]
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vond het verhaal echt heel slecht in Wolverine. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit die strips of wat dan ook heb gelezen, dus voor mij was het allemaal nieuw.


    Gisteren eindelijk eens Inglourious Basterds gezien. Ik had al vaak die trailers gezien en ik dacht dat het een heel ander soort film was, als ik aan Quintin Tarantino denk dan denk ik aan vies/vaag. ;)
    Maar goed, uiteindelijk was hij echt awesome. Leuk verhaal, is een keer wat anders dan al die 'standaard' oorlogsfilms. Geniale rol ook van Christoph Waltz. Sommige stukjes waren echt nasty (al die scalps) en ik kreeg echt de bibbers toen hij die kogel terugduwde (geen spoiler toch)
    8/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina