1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11

    Nja vond het einde dus iets te 'feel good' waardoor het dus leek op een kinder actie film en geen dikke over the top actie. Had een zwaardere film verwacht namelijk;).
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Super 8
    Net ook even gezien. Heb altijd gezegd dat ik graag weer films uit de eighties etc zou willen zien, zoals The Goonies, ET etc. Die films hadden gewoon een bepaalde sfeer die ze tegenwoordig niet meer in films hebben. Dit is duidelijk geinspireerd door die films en ze hebben duidelijk geprobeerd diezelfde sfeer van vroeger te pakken, wat ze erg goed gelukt is. De gelijkenissen met The Goonies is overduidelijk, de dikke gast, de slimme "normale" gast, de shijterd, en de beetje rare gast met zn vuurwerk, net zoals dat gastje met zn rare uitvindingen in The Goonies.

    De mensen die dit als een super bloody actie film hadden verwacht en daarom teleurgesteld, die snappen deze film niet en wat ze geprobeerd hebben te maken. De mensen die films als The Goonies vroeger vet vonden en graag weer soortgelijke films wilden zien, snappen precies wat ze met deze film hebben willen doen, en waarom de film geslaagd is in zijn opzet. Daarom geef ik ze een 8,5, omdat hun opzet geslaagd is. Graag meer van zulke films met deze sfeer en opzet :thumbs:
    8,5/10
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom draait Super 8 niet in Pathé Eindhoven maar wel in andere Pathé's? :confused: Tenminste, als je drukt op 'tijden en tickets', dan staat Eindhoven er niet bij.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zelfde als met Rise of the Planet of the Apes ... best irritant.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wolverine is in de strips echt harder, ruiger ingesteld met zelfs een soort eigendunk, waar hij vaak over zichzelf zegt dat hij de beste is enzo.:9 De film zelf vond ik ook niks, net als de X men films en deel 3 vond ik al helemaal een dieptepunt. Iron Man vond ik best oke en leuk opgezet, een van de weinige heldenfilms die ik goed vond, dat soort vermaak miste ik dan net weer in bijvoorbeeld X men.
     
  6. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene hier die Super 8 hebben gezien. Hebben jullie de DVDSCR gekeken? Ik heb er even doorheen gebladerd maar wacht wel tot een wat betere versie, of bekijk hem in de bioscoop . Al zie ik nu inderdaad ook dat Pathe Eindhoven hem nog niet heeft, dus misschien dan maar in Helmond checken.

    Última Parada 174 (2008 )
    [​IMG]
    Prima onderhoudende film met mooie beelden en een aangrijpend waargebeurd verhaal. De film volgt Sandro, een jongen uit de sloppenwijken in Rio, die zijn moeder al op jonge leeftijd verliest. Je ziet hem opgroeien en omgaan met de harde straatwereld van Rio. Film heeft ongeveer hetzelfde sfeertje dan City of god maar is iets minder gewelddadig. Prima film!
    Cijfer: 8.0
    IMDb: 7.0
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja is DVD screener. Zo film kijk ik ook liever in betere kwaliteit.
    Voor een komedie ofzo vind ik screener en R5 nog wel oke. Maar dat is toch wel echt het minimale voor mij. :)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Prima beeldkwaliteit. Het is geen Transformers oid met zn super mooie beelden die je echt niet anders dan in HD wil zien. Film moet het echt niet van zn special effects CGI etc hebben, ze hebben echt duidelijk geprobeerd de eighties stijl te bewaren door niet in de val te stappen door er opzichte CGI effecten in te gooien. Het is geen bombastische film, absoluut niet een film die je daarvoor bios zou moeten zien, want zo'n film is het absoluut niet.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Swan moet ik ook nog zien! Ben ik ontzettend nieuwsgierig naar. En ik hoorde girl on girl?

    Ik heb onlangs The Fighter gezien. Dat is ook een aanrader hoor Doelie!

    Edit:/ Pannenkoekje liep een pagina achter.... xD
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik. Maar vond de kwaliteit niet echt super.
    Maar ik had ook geen Kingdom of Imagine versie een week geleden. Misschien zijn die beter. Zal even kijken.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Terminator Salvation

    Had even zin in een actie film. Had deze nog op me pc staan maar dan wel de Directors Cut. Sla je me dood wat het extra heeft. Maar verder gewoon een prima actie film eigenlijk. Doet niks slecht maar ook niks extreem goed. Hetzelfde gevoel wat ik had toen ik hem voor het eerst zag 2 jaar geleden dacht ik.

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Rango

    Best een leuke film, maar toch ook weer niet. Zitten wel leuke stukjes in, en de spoofs met andere films zijn wel leuk. Maar toch viel ik wel bijna in slaap
    6/10
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooiste stukjes zijn nog als Rango zich "de man" voelt. Dat vond ik echt humor in die bar in het begin.
     
  14. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Echt heel erg genoten van deze film! De sfeer, die accenten en de muziek, daar kan ik wel van genieten :)

    9/10
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat jochie! _O_ Echt een fantastische film inderdaad.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff jij valt altijd in slaap. :+ Maar dit komt gewoon omdat jij geen western fan bent. Er zitten echt superveel verwijzingen naar andere (western) films in.
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Insidious vandaag gezien. Sommige momenten waren echt lame en vooral het einde was net zo tof als een geschiedenisleraar, maar ik heb zeker tien keer met kippenvel gezeten en dat is lang geleden! 7.5/10
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Senna (2010)

    Niet alleen een geweldige docu over Senna maar ook een geweldige docu over F1.
    Heb genoten van de beelden die ik nooit gezien heb. Zeker die van de driver briefings waren geweldig. Jammer dat we dat nooit meer te zien krijgen. Klein minpuntje was imo dat je weinig zag van de jeugd van Senna en hoe die nou echt startte. Redelijk snel in de docu zat die al in F1. Dat was jammer. Verder heb ik echt genoten.

    9/10
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die is inderdaad fijn. Heb hem op DVD maar was hem eigenlijk alweer een beetje uit het oog verloren. Binnenkort nog maar eens herkijken.
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst LOTR the fellowship of the ring extended version gezien. Zag van tevoren een beetje op tegen de lange zit maar het is echt awesome. Helemaal in bluray kwaliteit :D Mis alleen wel een kwalitatief echt goede tv en een goed geluidssysteem maar dat mag de pret niet drukken.

    Vanavond de 1e disc van two towers maar eens bekijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina