1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik weet niet of alle stemmen in de game de originele zijn, maar in ieder geval die van Kuifje en (volgens mij) Haddock wel.

    Sowieso is die Belgische stemacteur de enige echte Kuifje voor mij.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kuifje en de Zonnetempel. :cool:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het ergste is zelfs nog dat Kuifje bij de Nederlandse cast een Nederlander is met vast weer zo'n Gooisch accent. :emo:
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    gisteren Dude, where's my car gekeken. Blijft een awesome film :D
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je maar eens Green Lantern gaan kijken. ;)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    culthit! Vette film idd :cool:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Damn, dacht ik al.... Naja dat wordt dan maar de Engelse versie zien. Maar best een fail dat ze voor de game wel de originele stemmen hebben en voor de film niet. Zullen wel weer Carlo Boshard stemmen bij de film krijgen 8) The horror =(
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Levi van Kempen de stem van Kuifje, het komische duo Jansen en Janssen krijgt bij ons de stemmen van zangers Veldhuis en Kemper, en tot slot wordt Omar Ben Salaad gespeeld door cabaretier Najib Amhali. 8)

    Engelse versie heeft tenminste Simon Pegg en Nick Frost als Jansen en Janssen. :cool:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik eis gewoon Michael Pas als Kuifje, Luk De Koninck als Haddock, Bert Struys als Zonnebloem en David Davidse en Paul Codde als Jansen en Janssen. :mad:
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Vanavond komt Red Cliff op de buis.



    Iemand wel eens gehoord van Romance of the Three Kingdoms? Gaat hoofdzakelijk over drie koninkrijken in China die continue met elkaar aan het knokken zijn (heel zwart wit gezegd).
    Deze film gaat over de slag bij ChiBi waar CaoCao zijn megahuge vloot het opneemt tegen het kleinere leger van de alliantie tussen Liu Bei en Sun Quan.

    Misschien leuk voor de mensen die de roman kennen, houden van dit soort films, of desnoods degene die wel eens Dynasty Warriors hebben gespeeld :+.




    Edit: waarom doet mijn filmpje het niet?
    Check anders: http://www.youtube.com/watch?v=z3qIXQCHf94

    Edit: gefixed, met dank aan post hieronder.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen de code achter de = pakken.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Submarine

    Engelse film die me zeer aansprak. Goed acteerwerk en heerlijke typisch engels sfeertje. Zou het eerder een drama dan een komedie noemen, maar desalniettemin een paar keer hard moeten lachen. Echt een aanrader!

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Eergister Crazy, Stupid, Love. gekeken. Leuke comedy met leuk, uitdagend plot. Gosling speelt top en Stone is een genot om naar te kijken. Verder gewoon humor met het verliefde zoontje en de oppas.

    Volgende week ergens naar Paranormal Activity 3 in de bios. Ben erg benieuwd. Vond PA2 niet bijzonder maar de trailer van 3 was wel impressive.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Despicable me

    Voor het eerst weer is hardop gelachen :D Zitten stukken in waar de tranen over m'n wangen rolden.
    Daarnaast ook nog een levensles erin :) Zeer aangename animatie.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha die vond ik ook geweldig. Heb hem volgens mij ook twee keer in de bios gezien. Ik ging er heel sceptisch heen, maar heb echt veel gelachen
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    The Smurfs
    Was benieuwd wat ze er van hebben gemaakt, dus maar gekeken. En eigenlijk viel het best wel mee, soms best wel geinig. Sure, eigenlijk hebben de Smurfen geen ene fuck te zoeken in NY of überhaupt in Amerika, gooit Sony de film vol met reclame voor hun producten en is die Schotse Smurf eigenlijk nergens voor nodig. Toch als je daar overheen kan kijken is het best vermakelijk, NPH is tof en vooral Gargamel samen met Azraël zorgde af en toe wel voor een smile op mijn gezicht. 6
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden Drive gekeken.

    Na alle lovende recensies was ik echt enorm benieuwd naar de film.
    Had 1 trailer gezien en gelukkig kreeg ik daar niets mee van het verhaal. Dus kon met een frisse blik aan de film beginnen (met enigzins hooggespannen verwachtingen). Nadat de film voorbij was, was ik niet weggeblazen of iets dergelijks. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest vinden. Maar zoals wel vaker gebeurt is de film me hele dagen bijgebleven. Het is een hele slome mysterieuze film die echt prachtig geschoten is. Daarbij hangt er een hele retro sfeer aan. Ik moet dan ook zeggen dat hoe langer ik er over nadenk hoe beter ik hem ga vinden (dit had ik ook met The Prestige). Als je puur spektakel en vaart in een film zoekt is Drive niets voor jou. Wil je een enorm gelikte film zien waar alles tot in de puntjes klopt (acteerwerk, muziek, cinematogaphy, etc), dan kan ik hem aanraden. Tot nu toe voor mij de beste film van 2011!

    9/10
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zag die trailer laatst in de bios, leek toen gewoon een simpele actiefilm 8). Toch maar kijken dus.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @ Azumi: Heb de film tijden geleden al eens gezien. Beslist geen onaardige film, maar denk wel dat Warlords met Jet Li beter is. Red Cliff is vooral vermakelijk, maar dat heb ik bij bijna alle John Woo films. Heb hem nooit echt een regieman gevonden die echt vreselijk goed kon imponeren. Die oorlogsfilm met Nicolas Cage was daarin het trieste voorbeeld. Barslechte film was dat. Red Cliff zou ik wel een 7 willen geven, maar zeker niet hoger, misschien zelfs wat lager.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    De studio is ook aangeklaagd door een vrouw die de trailer had gezien. En dacht dat ze naar een Transporter/Fast and Furious achtige film zou gaan 8). Uiteindelijk bleek niets minder waar. Dus laat je niet misleiden door de trailer aub.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina