1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh okee klinkt interessant , had alleen een stukje van de film gezien op een of ander ontbijtprogramma een tijdje geleden en toen zag je puur stukken met Brad Pitt dus vandaar. Binnenkort maar eens binnenhalen.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Scream 4

    Ondanks dat het concept elke keer hetzelfde is had ik toch nog wat schrikmomenten. Dit deel begon eigenlijk ook meer een comedy te worden dan een echte horror (moest meer om de moorden lachen dan schrikken).

    Leuke film voor tussendoor maar geen toppertje.

    6,5/10


    Nu The Rise of the Planet of the Apes kijken.
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Een TS versie? Ik vind echt dat je een film niet mag kijken op dat formaat :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Heb hem afgezet op de helft. Vond het niks eigenlijk. Dat de film zichzelf express belachelijk maakt met de Stab movies was na 10 min niet meer leuk. En zoals je zei wilde ze meer een comedy soms zijn. Maar daar faalde ze hard in imo.

    Edit: Idd Ebrithil. En iedere donkere scene zie je niks. :p
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net eindelijk Avatar (Extended Edition) (2009) gezien. Holy shít. Wat een ontzéttend vette film. Een van de vetste films die ik ooit gezien heb en zeker de vetste die ik dit jaar gezien heb. 3 uur lang zat ik gewoon echt op het puntje van m'n fatboy. Wauw! Ik heb er verder gewoon geen woorden voor. :+ 9,5 / 10

    Trouwens, over Avatar, laatst, in het vorige deel volgens mij, had iemand het erover dat het idee achter Avatar ook mooi/vet/weetikveel wat, was. Wat denken jullie dan dat het idee (de achterliggende gedachte, de moraal, etc) achter de film is?

    En vanmiddag heb ik ook nog The Maltese Falcon (1941) gezien. Ook een goeie film, in z'n soort. Een echte klassieker. Echt een vet verhaal en er wordt ook goed geacteerd. Met de sfeer zit het ook helemaal goed. 8,2 / 10

    @ Jeffer: Ik heb een paar jaar geleden voor 680 euro een 32" 720p LCD gekocht, maar ik wilde toch upgraden en daarom heb ik in januari 2010 een 42" 1080p LCD (allebei van LG) gekocht. In augustus vorig jaar heb ik voor ± 1200 euro een HiFi set gekocht (staat ergens beschreven in het "show je apparatuur topic" in de Mile). Beste aankopen die je kunt doen als filmliefhebber. Die geluidsset is ook zeker de beste aankoop die ik ooit gedaan heb, ik geniet er nog elke dag van.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Er is al een 720P versie.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had moeite om het filmpje niet te kijken. Ik wacht liever op de hele film in BR (volgens mij pas in oktober :'-( ).
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik bedoel Rise of the Planet of the Apes.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is heel verstandig als je 'm nog niet gezien hebt.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga dan naar de bios, nu het nog kan. :)
     
  11. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Exam gezien. 8 mensen solliciteren voor een baan en moeten daarvoor een examen doen. Op het papier dat ze krijgen staat er geen vraag. Daar dienen ze zelf achter te komen. Orginele insteek en ondanks dat alles zich in één ruimte afspeelt blijft het toch boeien. Het einde vond ik tegenvallen. 6,8
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo, net klaar met kijken:).

    Was idd een TS versie. Maar net als Super 8 vond ik de kwaliteit echt top! (Heb 'm niet op een groot lcd scherm gekeken, maar gewoon op mijn laptop, dan is de kwaliteit top!)

    The Rise of the Planet of the Apes
    Heeft me wel aangenaam verrast:)!
    Film gaat over een wetenschapper dat een middel tegen (volgens mij) alzheimer uittest op Chimpansees. Wanneer dit mis gaat wordt de hele lading Chimpansees ingeslapen maar neemt hij 1 jonkie mee naar huis, die voedt hij op en creëert hij echt een band mee. Ik had verwacht dat het heel veel in de stad (San Fransisco) zou af spelen met al die apen maar uiteindelijk is de 'uitbraak' van al die apen maar de laatste 20/25 minuten van de film.

    Verder wel een 'emotionele' film, alhoewel ik daar zelf niet zo gevoelig voor ben..

    8/10
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu Jackass 3 aan het kijken. Die scene met die vliegtuigmotor was hilarisch. :lol:
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 2 toppers gezien: Inglorious Bastards & The Tourist.
    Verder ook nog Rise of Planet of The Apes:
    Kon me wel bekoren. Maar ik had ook wel een langer stuk verwacht in SF zelf. Maar toch een goeie wegkijker.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, Inglourious Basterds vond ik echt geniaal toen ik hem in de bios zag. Heb hem ook op DVD maar durf hem niet te herzien aangezien ik bang ben dat hij tegenvalt de tweede keer.

    Vanavond maar weer eens een film kijken, denk een Scorsese-klassieker.
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeten?8)
     
  17. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook 2x dat ik hem zag. Maar hij blijft awesome ;).
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [​IMG]

    Hmm. Gelukkig is een oude bekende ook terug. :cool:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Chau! _O_ Die 2 hebben NPH niet nodig :cool:
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nja wist niet of het per se alleen Alzheimer was:9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina