1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Toch ook maar wat films/series bij amazon.com kopen. Rest bij amazon.co.uk.
    Scheelt 50 euro totaal.
    Alleen ben ik weer verplicht ze op de regiovrije dvdspeler af te spelen.

Kun je op de pc zelf zonder de regio van de dvddrive te veranderen nog regio 1 dvd's afspelen met een programma?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay. _O_

Dat stukje met die ouders als ze ondervraagd worden, en dat stukje met de KKK geweldig.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je dan ook NL ondertitel?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.739
    Ntuurlijk niet |:-

5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    waarom zou je ze dan daar kopen?? Zijn jullie allemaal Engelse nerdjes fzo:9. Ik versta meestal de helft maar vind het toch wel fijn als ik een film kijk die ik ook snap..behalve bij scary movie oid.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Sommige wel hoor... zo heb ik eens een dvd bij Play gekocht en deze had NL subs :D.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Omdat je zelf iets niet machtig bent is iemand anders die het wel is meteen een nerd. Wat een draak ben je ook._0/ Als je iets intelligentie hebt en tot nu toe in Nederland een opleiding hebt gevolgd moet je toch wel een film voor een heel groot deel kunnen volgen zonder ondertiteling.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol engels is misschien de belangrijkste taal ter wereld... Tis vrij normaal dat nederlanders dat goed kunnen volgen, daar hoef je nou niet bepaald een nerd voor te zijn.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bestel juist bij amazon omdat ik dat Engelse ondertiteling heb.
    En goedkoper afhankelijk van de titel en andere versie (special, directors cut, etc)
    Bij meer en meer titels bij bol.com etc heb je soms alleen nog maar Nederlands.
    Ik vind het zelfs irritant om Nederlandse ondertitels te lezen en Engels te horen.

Maar dat was me vraag niet :+.

Tis toch fijn om achter de pc te kunnen kijken. MSN/mijn chatroom ondertussen in de gaten houden.
    Indien te offtopic whisper het antwoord maar.

Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse subs zijn zelden nodig en vaak vind ik het ook alleen maar irritant, gebruik ze alleen als ik met me ouders kijk (laag niveau Engels :9)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kijk geregeld via VLC Player regio 1 dvd's op de pc. Geen problemen met de regiocodering, en geen 'lock'. Heb ook een regiovrije dvd-speler, maar die staat momenteel niet hier.

Volgens mij is Amazon nog vrij duur overigens. Kijk ook vooral eens bij DVDPacific.com bijvoorbeeld. Zijn vaak redelijk goedkoop en als je dvd's via Zweden laat sturen heb je amper (volgens mij nooit) last van douanekosten. Zelfs direct heb ik nog nooit extra kosten voor m'n rekening gehad. Ze zetten een lager bedrag op het pakje dan de daadwerkelijke waarde namelijk.

En als je zonder NL ondertiteling een Engels gesproken film niet kunt volgen moet je toch wel wat beter je best doen op school hoor :eek: Het gros van de jeugd spreekt volgens mij prima Engels, en verstaan mag eigenlijk helemaal geen probleem zijn.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wel maar kwil er toch graag Engelse ondertiteling bij.
    Veel lawaai, meerdere pratende mensen, bepaalde woorden die ik toch nog net niet ken.

dvdpacific is bij de meeste heel iets duurder, sommige gelijk en enkele heel iets goedkoper.
    Ik koop wel bij amazon :), toch bedankt.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    nee zo bedoel ik het niet:9..ik ben ook niet de slechtste in engels maar als ze soms in een gesprek zijn tijdens de film versta ik vaak de helft niet omdat het te zacht of te snel gaat. Het is maar zelden dat ik een woord niet ken.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, bij een film die ik niet ken zou ik ook niks overslaan, maar King Kong is een geval apart. Ik vind het een hele vette film, maar ze proberen aan het begin te veel diepgang aan het verhaal te geven, en daardoor duurt het gewoon te lang. Dat begin ken ik nou wel, vond ik na één keer al niet meer boeiend, en als ik hem in m'n eentje ga kijken skip ik het begin gewoon.

En @ de engels discussie: Ik erger me dood aan NL ondertiteling, koop ook het liefst films uit het buitenland zodat huilende familieleden die de ondertiteling aan willen lekker pech hebben. Wat mijn broertje nog wel eens doet is de engelse ondertiteling aanzetten bij een engelse film. Ga er verder geen woorden aan vuil maken: hij heeft kennelijk een gehoorapparaat nodig.

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het liefst films met de 5.1 op een lekker hoog volume, dan kan je ook makkelijk alles verstaan. Ik ben een held in Engels, kom bijna nooit woorden tegen die ik niet ken, maar als het geluid niet hard aan kan (3 uur s'nachts 8)), vind ik Engelse ondertitels ook nog wel eens fijn. Nederlandse ondertitels zijn gewoon debiel, klopt vaak geen hol van of de humor komt er totaal niet in over.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zet ook nog wel eens Engelse ondertiteling op (vooral bij films waar geen Engels wordt gesproken :+), maar ik vind het altijd zo vervelend dat je ogen altijd automatisch afdwalen naar de witte lettertjes onderin. Ook al is het prima te volgen zonder.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind nederlandse ondertiteling ook zo irritant, heleboel dingen zijn vertaald gewoon niet grappig. En gebeurd constant dat dingen fout vertaald worden (naar mijn idee).

Ohw en deze gezien:

You Don't Mess With the Zohan
    Gelachen, maar geen hele bijzondere film. Geen verspilling van me tijd in ieder geval 6.5/10

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    begin een film, stop George Clooney, Andy Garcia, Brad Pitt, Matt Damon, Catherine Zeta Jones, Julia Roberts, Bruce Willis, Bernie Mac, Scott Caan en veel meer topacteurs. en maak er dan zo'n k*t film van, damn Oceans twelve zuigt8)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bestel zo Ocean's Trilogy :+. 4 discs.
    (en nog wat meer)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.739
    Op zich vond ik Twelve niet eens zo dramatisch...
    Ik heb vanavond een stukje Red Cliff van John Woo gekeken, erg mooie beelden maar het verhaal begint toch wel erg chaotisch, zodat ik er niet echt goed in kon komen. Hopen dat ik morgen verder kom dan de eerste 20 minuten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina