[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik ook wel, maar in de tweede helft was dit volgens mij niet meer aanwezig (of merkte ik het niet meer :+)
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke zombiefilms raden jullie aan om te kijken?
    Welke zijn echte "must sees" in het zombie genre?

    Heb er nu een aantal op aanraden en rondkijken in me wishlist gezet
    (wat niet betekent dat ik ze (allemaal) koop).

    Resident Evil 3: Extinction [2007]
    Resident Evil 2 - Apocalypse [2004]
    Resident Evil [2002]
    Army of Darkness - Evil Dead 3
    Evil Dead 2 [1987]
    The Evil Dead--Full Uncut Version [1982] with Special Features
    Beyond Re-Animator
    Bride Of Re-Animator[1990]
    Re-Animator [1985]
    Versus [2000]
    Shaun Of The Dead [2004]
    Land of the Dead (2005)
    Dawn Of The Dead [1978] [1979]
    The Night Of The Living Dead - The Remake [1990]
    Dawn Of The Dead (The Directors Cut) [2004]
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dawn of the Dead uit 2004 _O_ Verder ben ik niet zo bekend met het genre, maar deze kan ik wel dromen :9

    Humorzombiefilms die je ook móet zien: Fido en Shaun of the Dead \o/
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Shaun of the Dead is een must buy zeker voor die €5 oid waar voor hij nu in de winkel ligt _O_

    Verder zijn 28 days later en het vervolg 28 weeks later ook aanraders
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Braindead. :cool:
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hehe...die kun je niet echt horror noemen:cool:
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar wel zombie! En ook wel horror wel met grasmaaier scene.. Of misschien meer humorror. Ofzo. :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    QFT

    in de categorie moderne zombie films vind ik 28 days later ook een erg geslaagde film
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    28 days en weeks heb ik beide al in bezit.
    Het zijn eigelijk geen zombie films maar toch zeer goede films.
    28 weeks later is zelf beter.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vrijdag naar The Incredible Hulk! :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    helemaal mee eens,

    Cemetary man en Bio Zombie zijn ook wel leuk om eens te kijken, allebei net even iets anders dan de gemiddelde zombiefilm (Maar Evil Dead II blijft toch de beste wat mij betreft :+ )
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond lekker genieten van Alone in the Dark.:+
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Alone in the dark... omg die film heb ik ooit eens gezien en WAT een bagger. Er is zelfs een scene waarin de persoon die zogenaamd dood zou zijn, op het laatst van de scene nog half opstaat. dat is wel zoooo hilarisch slecht gedaan, dat kan gewoon echt niet.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoopte dat de gebaseerd was op de game maar dat viel nogal tegen :9 Vond het niet echt slecht ofzo maar ik had dus blijkbaar te hoge verwachtingen....

    Dat is de enige die ik heb gezien van de Evil Dead reeks! Kan die andere2 nergens vinden op internet....En ik vond hem echt gaaf! En hilarisch :9
     
  15. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Gisteren The Incredible Hul gezien. I like Marvel movies, leuk hoe er combinaties worden gemaakt :)

    Rating is wat mij betreft 8/10. Liz Tyler heeft btw echt een onwijs grote (opgespoten volgens mij) bovenlip :eek:
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst gezien, geen films wel op dvd:

    Smallville Seizoen 2 & 3:
    Leuke serie geen top. Het gaat over de tienerjaren van Clark Kent, waar nog niks geen sprake is van Superman (dit komt wel af en toe voorbij), maar dit gaat meer over de ontwikkeling van Clark. Dit geldt tevens voor Lex Luthor, eerst vriend van Clark, maar die vriendschap verdwijnt. Seizoen 2 verteld waar Clark vandaan komt en wie zijn ouders waren, seizoen 3 gaat meer over wat Lex allemaal heeft meegemaakt. Vooral de ontwikkeling van Lex (Michael Rosenbaum speelt geweldig) is gaaf om te zien, waar in eerste instantie zijn vader, Lionel, de badguy is. Maar je ziet Lex steeds meer de kant van zijn vader opgaan en daar gaat hij uiteindelijk ook voorbij. Enige nadeel aan de serie is, is steeds dat gezeik tussen Clark en Lana. Wat afwisseling tussen de actie is leuk, maar om bijna elke aflevering te eindigen met Clark en Lana die wat voor elkaar voelen ,maar niet samen kunnen zijn, is wat te veel van het goede.

    Vanavond is Das Experiment op RTL 7, ik vind dat een van de betere films.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En hij was zeer tof! :cool:
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Hostel nog gezien.
    Te vergelijken met de Sawserie alleen vind ik Saw stukken beter dan Hostel. De dialogen zijn niet belangrijk in dit soort films, maar als je in het eerste uur bijna geen spannend stuk ziet (er wordt wat gemarteld, maar wanneer dat gebeurt zie je niks, maar hoor je alleen wat gegil of een boormachine) verwacht je toch dat er wat zinnigs wordt gezegd. Pas het laatste halfuur wordt de film wat interessanter en gaat het er ook wat harder aan toe. Quentin Tarantino staat op de hoes, dat die eraan heeft meegewerkt, maar dat vind ik niet in deze film terug. Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn stukken beter, ik weet dat dat niet te vergelijken met Hostel is, maar met Quentin Tarantino erbij verwacht ik toch iets beters.
    4/10
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind hostel totaal niet op saw lijken.. alleen de gore maar daarmee is alles gezegd.. en quentin heeft er niet aan mee gewerkt.. hij presenteerde de film alleen.. Dit is eigenlijk hetzelfde als dat een varkensboer een stukje ham uit de albert heijn koopt en dan zegt, lekker..
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gisteren ook even wat films gekeken.

    Superhero Movie
    Van de makers van Scary Movie en dat was ook goed te zien. Je moet er van houden maar ik lag op sommige momenten op de grond :lol:

    8.3/10 (sorry maar ik vond hem geweldig :+)

    The Messengers
    Wel oké. Verder niets byzonders vond ik. Redelijk voorspelbaar allemaal. Aan het einde was het een beetje over de top. Ben ik geen fan van.

    6/10

    Drillbit Taylor
    Aardige film. Echt een familiefilm. Sommige stukken zwakte wat af maar het verhaal was verder origineel en de film was gewoon goed uitgewerkt.

    8/10

    The Onion Movie
    Op sommige momenten echt heel vreemd. Apart concept maar uiteindelijk vond ik het wel werken. Sommige shots waren echt te bizar (zoals het koken van een kat) maar de humor die erin zat was wel aardig.

    7.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina