1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Net terug van Wolverine. Was een leuke popcorn film die lekker weg keek zelfs voor een X-Men leek als mij. De film had wat mij betreft wel een stuk lomper gemogen. Bij Wolverine verwacht ik eigenlijk liters bloed en een paar afgerukte hoofdjes. Dit zat er niet in en dus vond ik de gevechten wat nep aanvoelen. Verder zaten er volgens mijn vrienden wel wat gaten/onjuistheden in het verhaal maar omdat ik zoals gezegd totaal geen verstand van X-Men/Marvel heb is mij dat niet opgevallen. De special effects waren ook niet top notch maar goed genoeg om je er niet aan te ergeren.Al met al een leuke film om een keertje te kijken

    7/10
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    The Boat that Rocked Voor het eerst in eeuwen weer naar de bios, vriend vroeg of ik ff meeging en een gratis film gaat er altijd wel in (net als de gratis seven-up en m&m's 8)). Nee was gewoon chill en ik vond de film ook zeer sterke momenten hebben.
    Die chick van Simon na de huwelijksnacht 8)

    7/10

    Wel een cliché einde maarja.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Transformers

    Wow, ik dacht eerst dat dit echt zo'n nerd film was met van die kut robots enzo en geen enkele verhaallijn. Maar deze film is echt zwaar vet!! Verhaal is tof, en gevechten zien er heel gaaf uit!! Film kwam zeker boven mijn verwachtingen uit!

    9/10

    Bij 0.18 is echt precies dezelfde toren die werd doorboort als bij transformers (2007). Volgens mij zelf ook nog hetzelfde beeld.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2009
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het nummer heet: Scorponok van Steve Jablonsky.
    http://www.youtube.com/watch?v=FA6Go9EcGXA

    @ Boertje_PSV --> damn had jij hem nog niet gezien?? En dat gebouw, in de trailer is het in parijs. Volgens mij was dat niet in deel 1.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft Steve Jablonsky de soundtrack gedaan van Transformers? Heeft namelijk ook die van Gears of War 2 gedaan.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    klopt idd. zie het nu ook pas op imdb.
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wolverine: Echt ge-wel-dig. Fantastische actie, en Hugh Jackman is gewoon Logan.

    Minpuntje, de bioscoop is 400 meter van m'n huis af, dus ik dacht gordel is niet nodig. Op de helft van de weg keek ik in de spiegel "Stop, Politie." Tegenwoordig kost het al 90 euro...Duur filmpje.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Waarom ging je dan überhaupt met de auto? 8)
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer misschien met de benenwagen? :)

    /Edit: What he said
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb last van m'n rechter-enkel met lopen, dus ik dacht laten we even makkelijk doen. :p

    Mja, gelukkig was de film goed, want als het op de terugweg van Dragonball: Evolution was gebeurd dan verkeerde ik in een heel andere stemming...:{
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hoezo lui!! Denk eens aan het milieu. En 400 meter kan je makkelijk hinkelen:)
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wolverine, fantastische film moet ik zeggen! Goede actie , verhaal was leuke alleen het enige minpuntje was dat er te weinig bloed was ;) Het mocht iets groffer worden zeg maar.
    8.3/10!
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    X-Men origins: Wolverine vond ik eigenlijk wat tegenvallen. Er had wat mij betreft nog wel wat meer gore in gemogen en een wat donkere sfeer. Acteerwerk was wel prima en het verhaal ook wel. Maar op de scene met de helikopter (welbekend van de trailers) en de scene met
    Deadpool
    na, vond ik het een beetje flauwtjes. De film bleef me toch niet helemaal boeien en overtuigen tot het einde, waar ik wel op hoopte. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Desondanks geef ik de film nog wel een 7.
     
  14. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    bij autorijden heb je je rechter enkel ook nodig..
    mss voortaan toch maar hinkelen... :+
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar met autorijden leunt m'n gewicht niet op die enkel; zoals met lopen wel.

    Mja, bekeuring is bekeuring, je doet er niks aan he...:p
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren naar Wolverine geweest.
    Eigenlijk tegenvallend. Geen slechte film, maar voor een film wat zou moeten aansluiten met de X-men trilogie zitten er verrassend veel fouten in waardoor Origins al niet eens meer aansluit op X-men 1.
    Ook een flink aantal continuïteits fouten. ene scene sprint wolfje uit het water, volgende scene stapt hij naar buiten, haar in een perfecte coupe en zo waren er nog een paar.
    Wat ik ook wel jammer vind is dat ze deadpool totaal verziekt hebben.
    Actiescene's waren veelal wel tof. Special effects ook wel prima. Verder zeker geen slechte film, alleen had het imo wel beter kunnen wezen.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, damn wat zonde =(
    Deadpool zou eigenlijk nog een eigen film moeten krijgen imo. Een film die los staat van deze dus..

    Ook erg jammer dat ze de film geschikt voor kijkers vanaf 12 jaar hebben gemaakt, gewoon omdat het tof is om te zien als Wolverine totaal los gaat. Gelukkig hebben we daar de game voor I guess.

    Maar goed, al met al blijft Wolverine gewoon tof imo :cool:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, weer een aantal films gezien.

    Welcome Home, Roscoe Jenkins gaat over Roscoe, een man die het helemaal gemaakt heeft met een tv-show ''Team of Me''. Hij keert terug naar zijn geboortehuis om daar het zoveeljarig huwelijk van zijn ouders te vieren. Daar komt hij zijn broer tegen en is het weer kibbelen en ruzie maken geblazen. Een komedie en best geslaagd. Goede personages en de humor was ook best leuk. Toch had het meer kunnen zijn, het was allemaal wat te cliché en voorspelbaar. Krijgt een 7,3

    De film Margot at the Wedding met o.a. Jack Black was helemaal niet wat ik er van verwachtte. Het moest een komediedrama zijn maar de nadruk lag toch echt op drama. Veel geruzie, veel stiltes, veel spanningen... verhaal was niet boeiend, niks greep me als kijker nou echt. Had ook weinig echt memorabele scènes. Kwalitatief wel O.K. Komt weg met een 6,4

    Dan heb ik nog The Bucket List gezien, met de twee hoofdrollen voor Morgan Freeman en Jack Nicholson. De eerste speelt een arme familieman met een goed leven, de tweede een rijke ziekenhuisdirecteur die alleen op de wereld is. Ze ontmoeten elkaar in de zelfde kamer in een ziekenhuis, beide ******patiënten. Wanneer blijkt dat ze beide niet lang meer zullen leven, stellen ze de 'Bucket List' samen. Een lijstje van dingen die ze nog willen doen voor de pijp uitgaan. Dit uitgangspunt leverde echt super scènes op en een mooi verhaal. Het had een boodschap die zonder teveel clichés werd verteld. Hij was humoristisch, mooi en sfeervol. Erg sterk! 8,3

    Ook nog maar eens Beowulf geprobeerd. Het begin vind ik nog altijd zwak en het duurde bij mij minstens een uur voor ik de grafische stijl geaccepteerd had / er aan gewend was. Ik vond de film pas ook echt leuk / goed worden wanneer Beowulf terugkeert van zijn gevecht met Grendel en op zoek gaat naar zijn moeder. Hier werd de invloed van de mythe veel sterker op het verhaal en dat was goed voor het verloop van de film alsmede de plaatjes. Toch nog best leuk. 7,0
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik weer een film gekeken!

    Twilight Geen idee hoe ik dit uit kan leggen zonder de film ook maar enigszins te verklappen, dus dat doe ik dan ook maar niet. Goede film, heb de hele film lang mijn aandacht niet verloren. 7.5/10
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Taken (Pierre Morel, 2008 )

    [​IMG]

    Mwah. Wel erg simpel en oppervlakkig hoor... Redelijk vermaak, maar ook geen rattenkeutel meer dan dat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina