1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mijn moeder vond hem wel goed :+ Maar er gebeurd zo weinig en er is zo weinig diepgang. Karakters zijn ook heel vlak. Maarja het is dan ook een kinderfilm.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag Wall-E gezien. Vlakke karakters. Voorspelbaar. Kinderfilm. Weinig diepgang. En die vond ik super. :cool:
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar wel humor en een leuk verhaal, enorm mooie beelden en renders, goede voice acting en perfect sound design. En nog een belangrijke boodschap ook :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup! Vond hem erg tof. Ik vond het begin erg mooi. Dat was echt een artistiek plaatje. Zoveel visuele details en verstopte animaties. Toen de nieuwe personages er bij kwamen vond ik het wat minder. Voor de kids is dat echter prachtig en ik kan me goed voorstellen dat zij het een erg leuke film vinden.
    En inderdaad. Die boodschap komt niet op de jonge kinderen over, maar wij zien die boodschap wel. Vind ik atlijd leuk! En daarbij was de boodschap nog goed ook. Of het ooit zo ver komt weet ik niet (zijn daar genoeg grondstoffen en energie voor, dat wij alles voor ons laten doen, niet in de ruimte hoor :+ dat gebeur niet, hehe).
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mensen vind ik in Pixar films sowieso nooit zo geweldig, maarja je ontkomt er niet aan :9
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb Shaun of the Dead niet gezien. 8) Maar hij doet volgens mij wel meer van dat soort werk.

    Ik kan me "let Spock handle it" niet herrinneren, maar misschien is dat omdat ik niet wist dat het überhaupt een quote was.
    En hij belandt ergens in het begin in bed met die groene chick, maar dat is eenmalig. Kirk is een beetje de arrogante rookie, living on the edge.
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was Unforgiven, een western van Clint Eastwood op, ik geloof, Nederland 1. Geweldig hoe Eastwood zo'n klootzak kan spelen en altijd geloofwaardig is. Echt hulde voor die man.
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Gene Hackman was toch echt de klootzak in die film.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Haha, ik zie meteen Seth Rogen in Fanboys voor me.
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je Clint vriendelijk dan?
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers 1 voor het eerst gezien, vond hem erg vermakelijk :) Verder startroopers 2 gezien vanwege de opmerkingen een paar pagina's terug. Ik vond 1 wel wat hebben dus dacht echt slecht kan het niet zijn.

    Ik had het mis.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn punt was meer dat Clint's narcistische rol met een norse blik zowat een trademark van hem is. Blijft leuk, daar niet van, maar met 40 jaar oefening van dit soort rollen 'good guy with bad-ass attitude' en je krijgt het wel onder de knie.

    Hackman daarintegen was gewoon de echte villian van de film, die imo juist eerder de titel 'klootzak' verdiende.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Terminator : Salvation

    Heb deze film afgelopen zaterdag bekeken. Vond hem erg sterk. De mensheid staat op het puntje van uitsterven en tot overmaat van ramp komt "The Resistance" er ook nog achter dat de T800 ( Het Arnold model ) 10 jaar voor de oorspronkelijk datum ontwikkeld word. John Connor staat niet meer op de Nummer 1 Terminate plaats, deze plek is ingenomen door iemand anders waarvan Skynet niet eens wist dat hij zo belangrijk was.

    Bale, Yelchin en Sam Worthington zetten geloofwaardige rollen neer. De film heeft af-en-toe nog wel van die super-cliché momenten maar de actie en het verhaal ( wat nieuwe leven is ingeblazen ) maken het VOOR MIJ meer dan goed. Kan niet veel meer los laten dan dat.

    Voor wie een Terminator fan is en graag oudere modellen had willen zien is deze film een must-see!

    8,5/10
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Arnold trouwens te zien in de film of niet? Want op imdb.com staat zijn naam er wel bij...
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja.

    ILM heeft zijn gezicht uit Terminator 1 gebruikt voor de laatste scene tussen Connor / Marcus - T-RIP. Zag er HEEL erg strak uit.

    Zelf heeft hij nog een kleine cameo. Zitten meer kleine dingen in die verwijzen naar 1 en 2.
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, toch leuk om te weten.
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hancock, verbaasde me der over hoe grappig hij was eigenlijk :) Eerste helft was echt leuk vond ik. Iets na de helft slaat hij alleen om en wordt het ineens een serieuze film.

    Met name door de eerste helft een 7,5 Gewoon omdat ik een film normaal niet snel grappig vind. Tweede helft overigens ook niet slecht maar wel minder.
     
  18. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Beste film ooit is en blijft Transformers.

    Maar X-Men is ook erg vet, ik ga deel 2 binnenkort op me X360 kijken. :)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb zaterdag de BluRay versies van alle X-MEN delen gekocht. Kwaliteit is echt super!

    Transformers nu nog op BluRay vinden en ik ben eventjes zoet.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Van alle films, elke genre, elk tijdperk, vind je Transformers het best? :eek: Ach, komt vast nog wel een tijd dat je wat breder gaat zoeken. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina