ik heb laats ff een film gedl. maar ik kan hem nu niet meer in me media player bekijken. heb nu een divx gedl. en daar doet ie et ook niet mee. het is bij allebei de films die ik nu gedl heb. wie kan mij helpen er staat iets van dit bestand kan niet worden afgespeeld want het word niet ondersteund. en bij een andere staat er deze codec is niet goed zet het beveiligings niveau op normaal en dat doe ik staat er nog steeds dat ie op aangepast staat wie weet wat ik moet doen of raad een andere player aan
het kan mpeg-4 zijn probeer dit eens http://download.microsoft.com/download/winmediatech40/Install/8.0/WIN98Me/EN-US/wmpcdcs8.exe zitten net wat meer codecs bij als hij het dan nog niet doet dan is of de file fout, of je hebt een hele wierde codec , of je gebruikt de verkeerde player en moet je die eens proberen die Martini aanprijst.
Ja maar die kan je wel gewoon afspelen. die .dat files daarop zijn infeite gewoon mpeg files. Je kan ze gewoon met media player openen (Tenminste met all mijn Anime VCD's en dat zijn er nogal wat.)
ja dat wel maar misschien heeft hij wel een oudere versie van die windows media player en met die ouwere versies kan je volgens mij geen vcds mee afspelen
Lijkt me dat hij gewoon een geripte film in divx formaat heeft, maar moet dat in het CWars forum? Kan wel naar offtopic toch?
hoe heb je het opgelost ben ik best benieuwd naar. En wat maakt het uit dat het offtopic is, wij helpen toch graag mensen in nood, ja toch?
mischien een codecpack gedownd ofzo.. maakt het uit.. 9 van de tien keer moet je gewoon wat extra codecs downloaden..
Erm dat weet ik Arowana. Maar ik wou graag wat meer info over zijn probleem en oplossing te weten zijn gekomen. Altijd makkelijk.