Yes! Zoals jullie misschien al weet heeft square al besloten om na een reeks succesvolle final fantasy series op de sony playstations uit te brengen weer een spel op de nintento gamecube uit te brengen... Nou hoor ik jullie al denken "so what??!?" Maar dat is niet alles hoor! http://www.overgame.com/page/10943.htm Heel misschien komt er binnenkort een final fantasy titel voor de xbox uit!!! I really hope so.. Ik ben een grote fan van rpg's en ik heb bijna alle bekende rpg's gespeeld, maar alleen vond ik het jammer dat er maar 2 final fantasy titels voor de pc kwamen, want ik vond final fantasy toch wel de beste rpg die ik tot nu gespeeld heb, en ik ben natuurlijk niet van plan om een playstation te kopen ey? hehe, nee. Mar hopelijk worden onze wensen eindelijk beantwoordt en kunnen we binnenkort final fantasy op onze xbox spelen! groetjes, Enrico
beetje oud bericht niet. van mij hoeft FF trouwens niet te komen. Rare heeft een leuke titel en er komen nog een paar (Fable) toppertjes aan.
FF is leuk(heb 3,6,7,8,9) Nee zou de xbox zeker niet mistaan altijd een goed verhaal en geweldige graphics altijd gewoon een geweldig spel.Dit is dan ook 1 van de grote troefen voor de PS2.maar ik geloof het niet dat er 1 op de xbox komt.