ja FF 11 zou naar alle next gen consoles gaan zodat iedereen tegen mekaar over internet kan spelen ( dus NGC tegen PS2 tegen Xbox) Lijkt mij in ieder geval vrij sterk allemaal
Mmmm wat niet is kan natuurlijk komen! en zou niet echt een eerlijke verhouding zijn niet? de XBox, Ps2, Cube versie tegen elkaar via het net!
Nope dat kan je vergeten. Square heeft net gezegd dat FFXI alleen op de PC en PS2 komt. Komt vast doordat Sony 1/5 van het bedrijf bezit.
Sony moet gewoon opflikkeren... maarja then again.. Alle delen vanaf 7... werden er alleen maar slechter op.. Dus... eingelijk zit ik er nie mee.. wij krijgen ook wel een goeie RPG...
Best tof forum hier. Als FFXI voor de XBox zou zijn aangekondigd zouden jullie allemaal heel blij zijn (De FF serie blijft de succesvolste RPG) maar als ie dan toch niet komt dan gaan jullie zeggen, ach eigenlijk maakt 't nix uitgaan, na deel 7 werd 't toch alleen maar slechter en PSO is toch beter en dat soort onzin raar
de naam Final Fantasy zou best wel een aanwinst zijn voor de Xbox, maar ik vind dat ze een beetje te snel die games maken, Nu is FF 20 ofzo al aangekondigt en ligt 10 nog niet eens hier in de winkels (haal al die nr's door elkaar )
MRTS Weet iemand toevallig ook al wanneer die nieuwe warcraft uitkomt want die lijkt me echt cool. Het was een adventure die alleen over internet kwam.
ik las in een engels xboxblad: xboxmagazine dat FF XI officieel is (lees andere tread red.) Stond daar bij de launchtitels die officieel (!) waren. EAT YOUR HART OUT WIEKKLY !!!! mzzl Munch and Abe
Had dat ook al ergens opgevangen, muhahhahha. Niet dat ik het nou zulke wereldspellen vind, ALLES komt naar de xbox! Muhahhahahahahahahah
het lijkt me heeel erg onwaarschijnlijk dat er geen square game op de xbox komt.. microsoft doet echt veel om hun naar de box te krijgen. Square ontkent het ook niet als ze wordt gevraagd, ze zeggen dat ze kijken naar de mogelijkheden.. nou dan durf ik er wel geld op te zetten dat er iig 1 square titel naar de Xbox komt.. alleen welke is natuurlijk een raadsel.
jah, en het lijkt erop dat het online netwerk van MS een flink stuk beter gaat worden, en ook sneller dan dat van de PS2... bij de PS2 moet iedereen nog zon ding erbij kopen ook nog