ZULLEN OOIT DE FINAL FANTASY SERIE'S OP DE XBOX KOMEN????WANT IK KEN IEMAND EN DIE HEEFT ALLE FINAL FANTASY SERIE'S (versie's) Als final fantasy op de xbox komt weet iemand dan welke final fantasy en wanneer?
Ik dacht dat ik gehoord had dat FFX op de Xbox uit kwam. Maar daar zie ik op geeneen website wat over. Zal wel niet dan
Ten eerste komt hooguit FF XI op de xbox uit. Dit is overigens nog niet zeker en Squaresoft is absoluut niet een exclusive voor nintendo maar voor Playstation. Square en Nintendo waren sinds de n64 namelijk de grootste vijanden. Er zijn ook sinds de n64 en gbc/gba geen square spellen voor Nintendo consoles uitgekomen.
Waarom sinds de N64? En FFX1(geruchten)komt naar de Xbox. Waar gaat FF10 eigenlijk over? Wat is het verhaal,kan iemand mij dat vertellen?
Omdat Square een FF serie daarvoor op de SNES uitbracht, en toen de PSX en N64 uitkwamen, op de PSX. Nintendo was hier nogal boos over..
maar Nintendo wou toen niet meer met Square werken, zelfs niet na aandringen van square.. dat is pas dom
Wat heeft je vraag nou eigenlijk te maken met het feit dat jij iemand kent die alle final fantasy series heeft?
Waarom vraag jij je af wat zijn vraag nou te maken heeft met het feit dat hij iemand kent die alle FF versies heeft s
Neej, ze waren gewoon boos, en dus mocht het niet van Nintendo. Da's dan pech voor Square... Nintendo had ook genoeg andere topgames.
Het was niet zo dat Nintendo niet meer met square wilde werken maar square niet met Nintendo vanwege de enorme bedragen die spellenmakers aan nintendo moesten betalen om spellen te mogen maken voor de N64. Waarom denk je dat er zo extreem weinig spellen voor de N64 zijn uitgekomen. Zonder Rare zou de N64 helemaal zijn geflopt. Bij de GBA was het weer andersom want toen was Nintendo boos over het feit dat Square de N64 had laten stikken. Nu zijn ze eindelijk weer aan het onderhandelen (gerucht...)