Final Fantasy serie's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox gamer, 29 mrt 2002.

1. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

ZULLEN OOIT DE FINAL FANTASY SERIE'S OP DE XBOX KOMEN????WANT IK KEN IEMAND EN DIE HEEFT ALLE FINAL FANTASY SERIE'S (versie's) Als final fantasy op de xbox komt weet iemand dan welke final fantasy en wanneer?

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ik gehoord had dat FFX op de Xbox uit kwam. Maar daar zie ik op geeneen website wat over. Zal wel niet dan :'-(

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom schreeuw je zo xgamer.. :confused:

4. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Gewoon I wanna know!!!When Final Fantasy Serie's op de xbox komen

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou voorlopig niet want volgens mij ligt dat bedrijf nu zowat in handen van Nintendo :+

6. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste komt hooguit FF XI op de xbox uit. Dit is overigens nog niet zeker en Squaresoft is absoluut niet een exclusive voor nintendo maar voor Playstation. Square en Nintendo waren sinds de n64 namelijk de grootste vijanden. Er zijn ook sinds de n64 en gbc/gba geen square spellen voor Nintendo consoles uitgekomen.

7. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sinds de N64?
    En FFX1(geruchten)komt naar de Xbox.
    Waar gaat FF10 eigenlijk over?
    Wat is het verhaal,kan iemand mij dat vertellen?

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat Square een FF serie daarvoor op de SNES uitbracht, en toen de PSX en N64 uitkwamen, op de PSX. Nintendo was hier nogal boos over..

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar Nintendo wou toen niet meer met Square werken, zelfs niet na aandringen van square.. dat is pas dom

10. Dabo

Dabo Guest

Wat heeft je vraag nou eigenlijk te maken met het feit dat jij iemand kent die alle final fantasy series heeft?

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo = dom :p

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom vraag jij je af wat zijn vraag nou te maken heeft met het feit dat hij iemand kent die alle FF versies heeft :+ s

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neej, ze waren gewoon boos, en dus mocht het niet van Nintendo. Da's dan pech voor Square... Nintendo had ook genoeg andere topgames.

14. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet zo dat Nintendo niet meer met square wilde werken maar square niet met Nintendo vanwege de enorme bedragen die spellenmakers aan nintendo moesten betalen om spellen te mogen maken voor de N64. Waarom denk je dat er zo extreem weinig spellen voor de N64 zijn uitgekomen. Zonder Rare zou de N64 helemaal zijn geflopt. Bij de GBA was het weer andersom want toen was Nintendo boos :mad: over het feit dat Square de N64 had laten stikken. Nu zijn ze eindelijk weer aan het onderhandelen (gerucht...)

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is allemaal heel leuk maar het interesseert me eigenlijk niet want dit is een XBOXforum!=(

16. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    FFX zal vast wel voor xbox komen ze willen toch zo veel mogenlijk geld verdienen }:]

Deel Deze Pagina