Zijn er nog meer mensen die aan het wachten zijn op de release van Final Fantasy X voor de PS2? Volgens vele winkels is de release 31 mei, maar op de site van square-europe staat 24 mei aangegeven. Ben benieuwd of er mensen het spel ergens in een winkel spotten vanaf morgen...ikzelf ga in ieder geval even bij de winkels informeren of ze hem al hebben.
Op www.tothegame.com staat dat ie op 20 december komt maar er staat ook een releasedatum van 23 mei!!! Ik weet niet welke voor de UK of US is...
In Amerika is hij al uit, zal dus wel voor de UK zijn. Maar ik denk niet dat die klopt, want ik heb ook op engelse sites gekeken en nergens wordt nog melding gedaan dat-ie uit is.
Ach, je ziet tegenwoordig op iedere site wel een andere datum staan. Maar aangezien Square aangeeft morgen (en ook Amazon.uk geeft aan dat ze hem morgen laten uitleveren) neem ik aan dat het dan ook morgen zover is....in ieder geval in Engeland en hopelijk ook bij sommige zaken hier in Nederland.
Heb geen PS2, en FF spellen vind ik zelf niet zoveel aan, hou ik gewoon niet zoveel van!! Maar ik vind het wel leuk om proberen te helpen, doe ik tenminste wat nuttigs!!
Ik ben zelf ook behoorlijk verslaafd...vond vooral deel 9 erg goed. Is ook de enige die ik 2 keer heb uitgespeeld. Vind wel het idee jammer dat in deel 10 weer de personages mensachtig zijn (net als in deel maar wie weet dat dat in de praktijk allemaal wel gaat meevallen.
Final Fantasy 3,5 voor de snes. FF 3 voor de snes is FF6 voor de PSX. Kortom:FF3,5,7,9 zijn goed. In volgorde: 1FF3 2FF7 3FF5 4FF9 Wat vonden jullie echt goede delen?
Ik ken ze zelf pas vanaf deel 6. Vond 9 het beste, dan 7,8 en 6(maar deze staat als laatste omdat ik deze nog niet ze ver uit heb gespeeld) Over berichten dat 10 naar de pc zou gaan en 11 naar de X-Box is nog niets officieels gezegd, alleen speculaties.
Hij is te koop vanaf vandaag, heb hem bij de Free Record Shop in Zoetermeer gehaald voor 69,99 met Nederlandse handleiding en extra dvd.
Zeker weten! Heb er al een aantal uur opzitten en moet wel zeggen dat ik het eerste uur vreselijk vond. Erg wennen aan al die 3D omgevingen, en had even niet door wat er nou van je verwacht werd. Maar nu zuigt het verhaal me weer helemaal op. Daar gaat al mijn vrije tijd voorlopig.....