Final Fantasy XI + Keyboard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chiem, 4 apr 2006.

1. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend eindelijk een 360 gekocht. VET! ^^ PGR3 viel erg, heel erg tegen. Ik snap niet waarom ze dat spel voor de 360 hebben uitgebracht. Kameo en Oblivion zijn games die veel beter laten zien waartoe de 360 instaat is. Anyway...

Rede dat ik een 360 heb gekocht is dat ik FFXI wil gaan spelen op de 360. Speel het spel al zo`n 2 jaar en kijk er naar uit om het eens lekker languit op de bank te spelen. Heb helaas niet de beta kunnen spelen. Nu heb ik begrepen dat de beta niet in HDTV was....

Is de final FFXI wel in HDTV?

FFXI zonder keyboard is als spelen zonder Tvscherm...

Heeft iemand info over een keyboard voor de 360?

FFXI is trouwens een dikke aanrader, erg uitgebreidt en *erg* verslavend.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Alle xbox 360 games zijn HD, wil niet zeggen dat FF aan de gemiddelde standaard van games komt die nu worden uitgebracht. De game is dan ook al een aantal jaren oud. De beta is volgens mij gewoon zoals de game eruit gaat zien.

Plug een willekeurig usb-toetsenbord in je 360 en het werkt.

Naar mijn mening is FF een goede game als je hem drie jaar geleden gekocht hebt. Nu € 60,- (nog zonde het abbo) betalen voor een rpg die allang voorbijgestreefd is in graphics en gameplay lijkt me wat veel. Hopelijk komt eind dit jaar de nieuwe FF op de 360, wel een game waar ik naar uitkijk.

3. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    All right. N00b of the day award goes to....Chiem :cool:

Cool, thnx.

Opzich heb je een punt maar de gameplay is meer dan voortreffelijk en de grafix eigenlijk ook wel. Is in 2002 uitgekomen, maar zoals je van de FFserie kan verwachten, het zijn altijd erg goede spellen.

Mocht iemand het wel gaan spelen. Ik zit op de Remora server, kan een wereldpass voor je regelen, en kan je ook als je dat zou willen opweg helpen in het spel.

WAR75, PLD73, RNG69
    Woodworking 85

Gamertag: Chiem

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  4. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de wereldpass ook alweer voor had er van gehoord maar weet niet echt wat het doel ervan is.

En ik zie dat je al aardig hoog bent, ik neem aan dat je op de pc of ps2 speelt want in de beta zou je te weinig tijd hebben of je hebt gewoon volop dag en nacht gespeelt maar dan denk ik dat het nog niet zou kunnen,

Ik hoor van je.

Edit: als je op de pc speelt of ps2 kan je dan ook je account overzetten op je xbox 360?

Ik voeg je wel ff, heb een paar vraagjes.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  5. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    wereldpass;
    Dat is een soort wachtwoord/passwoord waarmee je op de gewemste server kan komen. Dit geldt alleen als je vanaf nul begint. Je kan namelijk niet zomaar van server wissellen. Kan wel maar dat moet je aanvragen in het spel zelf bij een NPC.

account
    Je kan idd je account benaderen/spelen op een PS2 (meh) PC of 360. Daarom heb ik ook een 360 gekocht om lekker lui vanaf mn bank of in bed een beetje te craften/vissen/of andere saaie shit te doen.

Ben idd al lekker hoog. Heb mn eigen Linkshell en ik ben nu begonnen aan Dynamis/HNM/Sky runs. End-game is erg tof en veel.

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt eigenlijk die toetsenbord voor xbox360 uit zou wel handig zijn voor ff XI

Deel Deze Pagina