1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal dan wel een beetje raar zijn want wij hebben hier altijd echt de engelse uitvoering. De demo's bevatten ook altijd de engelse leeftijd classificatiesysteem en niet PEGI. Dus gewoon zoals je het blad in engeland zou kopen. Lijkt met sterk dat ze de demo eruit gaan halen. Volgens mij (hoop ik..) bedoelen ze gewoon met USA, UK, FR, IT en DE gewoon de regiocode die werkt voor de BETA-test. Want wij hebben de exact zelfde regio-code voor games als Engeland. Dus ook al zal de demo er niet bij zitten en je besteld het blad met demo uit Engeland dan moet het gewoon werken..
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het voor de mensen die op de demo zitten te wachten :cool:

    Ikzelf ben ook wel benieuwd naar FFXI, maar wegens gebrek aan tijd ga ik die demo toch niet spelen....ik wacht wel op de volledige game :)
     
  3. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo via een Friend van Xbox Live uit Engeland opgestuurd gekregen. Alleen het installeren van de hele game duurt al ruim een uur. Gisteravond even een beetje rondgedwaald in het spel. Vind het wel aardig maar nog niet perfect, maar het is dan ook nog maar een beta-versie natuurlijk. Ik denk dat het spel uiteindelijk wel heel erg vet gaat worden. Straks nog maar even de Xbox aanslingeren!!
     
  4. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien of de beta van het spel ook bij het engelstalig Official Xbox Magazine zit? Zo ja, wanneer komt die in de schappen te liggen?
    Alvast erg bedankt!

    Sander,
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan hem nog nergens vinden helaas.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zoals de Boekenwinkel al tegen me zei krijgen ze hem pas op Dinsdag dus dat word op Dinsdag wachten ;)
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat alleen bij jou boekenwinkel of krijgen alle boekenwinkels hem pas binnen op de dinsdag?
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik vroeg het zelfs ook aan de boekenwinkel van Groningen bij de Treinstation in Bruna die kregen hem ook pas op Dinsdag dus misschien wel ja.
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, gelukkig maar. Ik moet die beta echt gewoon hebben. Ben echt helemaal weg van Final Fantasy en hou deze game al een tijdje in de gaten dus ik ga deze beta zeker spelen.:D

    Sander,
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet je het spel instaleren net zoals je bv een game op de pc instaleerd?
     
  11. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    @Biggie: Je moet van alles downloaden en installeren, duurt ongeveer 2 keer 30 minuten en je moet een heleboel dingen opgeven (naam, adres, telefoonnummer etc.). Voor je eindelijk het spel kunt spelen ben je zo anderhalf uur verder. Maar het is tot nu toe wel de moeite waard vind ik.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem net binnen ... ga het straks even proberen :eek:
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je later je mening met ons delen? THNX
     
  14. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem vandaan8) ?

    Sander,
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook weten :D
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    oxm uk .. nog steeds niet geinstalleerd :eek:
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    He Fardo heb je hem al uitgeprobeerd en zo ja wat vind je ervan? [off-topic] P.S. hoe kom je aan DOA4 of is het een import?[/off-topic]
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens al bekend of je voor de volledige FFXI game per maand een apart bedrag moet gaan betalen, of dat het gewoon gratis is ?

    Dit gegeven is voor mij namelijk van doorslaggevend belang of ik de game in huis haal, of laat liggen :)
     
  19. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zeker dat je per maand zal moeten betalen ja, is voor de PS2 en de PC versie ook zo
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik was er al bang voor, bovendien lees ik net dat het spel geen Headset ondersteund en het beste te spelen is met een USB toetsenbord....welke ik weiger apart te gaan kopen voor 1 game.

    Nja, dan maar geen Final Fantasy XI voor mij :)
     

Deel Deze Pagina